Η σωματική άσκηση συμβάλει στη συνολική υγεία και ωφελεί στο έπακρον τις μαμάδες που θηλάζουν. Ακόμα και η πιο έντονη άσκηση δεν επηρεάζει την ποσότητα γάλακτος που παράγει το σώμα. Και αντίθετα με ό,τι μπορεί να έχετε ακούσει, δεν θα υπάρξει πρόβλημα με το μωρό για το αν θα απορρίψει ή όχι το γάλα μετά τη γυμναστική.

Οι ερευνητές κατέληξαν στο ότι οι μαμάδες πρέπει να θηλάζουν ή να αποθηκεύουν το γάλα πριν την άσκηση και να μην θηλάζουν αμέσως μετά τη γυμναστική. Αυτά τα ευρήματα τίθενται πλέον υπό αμφισβήτηση για πολλούς λόγους. Εάν το παιδί δείχνει χαρούμενο και ικανοποιημένο από τη διαδικασία του θηλασμού, δεν υπάρχει λόγος να του το στερήσετε επειδή έχετε μόλις γυμναστεί. Αλλά για τη δική σας άνεση, μπορεί να θέλετε να αποθηκεύσετε με αντλία το γάλα σας πριν από δραστηριότητες υψηλής ενέργειας και να φορέσετε ένα στηθόδεσμο που να υποστηρίζει σωστά το στήθος σας.

Δείτε επίσης: