Μόλις έκλεισες συνέντευξη για μια νέα δουλειά και δεν ξέρεις τι να φορέσεις.

Θες να δείχνεις γεμάτη με αυτοπεποίθηση και σιγουριά, αλλά ταυτόχρονα να είσαι και άνετη.

Καταρχάς η χρυσή συμβουλή  «ντύσου για την βιομηχανία που θες να μπεις» πρέπει να χαραχτεί στο μυαλό σου.

Μια συνέντευξη σ’ ένα δικηγορικό γραφείο, στην οποία μπορεί να φόραγες ένα κοστούμι, είναι πολύ διαφορετική από μια συνέντευξη σε μια start up εταιρεία και το ντύσιμο σου χρειάζεται τις αντίστοιχες προσαρμογές.

Βασικό είναι ότι πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία.

Φρόντισε να μη φορέσεις κάτι εκκεντρικό ή κάτι που θα ταίριαζε σε μια βραδινή έξοδο με φίλες, παρά σε συνέντευξη για δουλειά.

Το πιο σημαντικό σ’ όλα αυτά είναι το χρώμα που θα επιλέξεις να φορέσεις.

Οι CareerBuilder και Harris Interactive, έκαναν μια έρευνα σε διευθυντές και σε ειδικούς του ανθρώπινου δυναμικού διαφόρων βιομηχανιών και εταιρειών, απλά ρωτώντας, ποιο είναι το καλύτερο χρώμα να φορέσεις σε μια συνέντευξη.

Το μπλε ήταν αυτό που πρότειναν οι περισσότεροι, ενώ το πορτοκαλί βρέθηκε στην τελευταία θέση.

Όπως επισήμαναν οι εργοδότες, το κάθε χρώμα στέλνει διαφορετικό μήνυμα για σένα κατά την διάρκεια της συνέντευξης.

Προτιμάς να δώσεις το μήνυμα μιας οργανωτικής γυναίκας ή μιας πιο δημιουργικής;

Παρακάτω θα δεις τι εικόνα μπορούν να δώσουν διάφορα χρώματα κατά την διάρκεια μιας συνέντευξης ώστε να κατακτήσεις την δουλειά των ονείρων σου.

Το μπλε είναι πάντα η πιο ασφαλής επιλογή

Το μπλε ήταν αυτό που προτίμησαν οι περισσότεροι από τους διευθυντές προσωπικού σύμφωνα με την σχετική έρευνα.

Οι αποχρώσεις του μπλε δίνουν το μήνυμα ότι είσαι αξιόπιστη.

Αντίστοιχες έρευνες έχουν δείξει ότι το navy blue είναι το καλύτερο χρώμα σε κοστούμι για να φορέσεις σε μια συνέντευξη γιατί εμπνέει αυτοπεποίθηση.

Έχε στο νου σου να επιλέξεις navy σε πιο δημιουργικές δουλειές που δεν χρειάζεται να δείχνεις συντηρητική.

Το μαύρο το δυναμικό

Εκτός από το μπλε οι ειδικοί στις τοπ επιλογές τους έχουν και το μαύρο το οποίο θεωρείται ιδανικό αν διεκδικείς μία διοικητική θέση.

Όχι στο κόκκινο

Η εικόνα που θα δώσεις φορώντας κόκκινο θα είναι σίγουρα μιας γυναίκας δυναμικής και τολμηρής, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις, μπορεί να δώσεις την εικόνα μιας αυταρχικής υπαλλήλου.

Εκτός από τα πεδία πωλήσεων και νομικής,  όπου η επιθετικότητα θεωρείται θετικό στοιχείο.

Το γκρι της ανάλυσης

Αν θες να δώσεις την εικόνα στον (μέλλοντα) εργοδότη σου ότι είσαι τόσο λογική όσο και αναλυτική, τότε το γκρι είναι η καλύτερη επιλογή.

Αυτό το χρώμα λειτουργεί άψογα σε κάθε πεδίο εργασίας.

Θες να δείξεις και λίγο από την προσωπικότητα σου;

Συνδύασε το γκρι σύνολο σου με κάποιο χρωματιστό μαντήλι στο λαιμό ή μια χρωματιστή τσάντα.

Όχι στο πορτοκαλί

Το πορτοκαλί θεωρείται το χειρότερο χρώμα να φορέσεις σε μια συνέντευξη.

Με ένα ποσοστό 25% στην έρευνα του CareerBuilder όπου συσχέτισαν το πορτοκαλί με κάποιον ανειδίκευτο.

Τι και αν πεθαίνεις να βάλεις την πορτοκαλί μπλούζα που αγόρασες; Κράτα την για το Σαββατοκύριακο!

Το λευκό της λεπτομέρειας

Δώσε την εικόνα μιας οργανωτικής γυναίκας φορώντας λευκό.

Επέλεξε ένα λευκό σακάκι πάνω από ένα μαύρο φόρεμα ή συνδύασε ένα λευκό πουκάμισο με μια pencil μαύρη φούστα, για ένα αψεγάδιαστο look.

Τα δημιουργικά χρώματα

Στα περισσότερα πεδία εργασίας είναι καλύτερο να προτιμήσεις πιο ουδέτερους τόνους.

Ωστόσο αν ενδιαφέρεσαι για μια πιο δημιουργική εργασία μην φοβηθείς τα έντονα χρώματα.

Με το μωβ θα δώσεις την εικόνα ενός καλλιτέχνη με μοναδικό χαρακτήρα, ενώ με το κίτρινο θα εκπέμπεις θετικά vibes και δημιουργικότητα.