Περιστατικό περικαρδίτιδας εμφάνισε γυναίκα με υποκείμενο νόσημα μετά την δεύτερη δόση του εμβολίου της Pfizer. Η ανεπιθύμητη αυτή παρενέργεια αντιμετωπίστηκε επιτυχώς στο Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, όπου και εμβολιάστηκε η γυναίκα.

Όπως ανέφερε το Mega, η γυναίκα λόγω υποκείμενου νοσήματος άνηκε στις ευπαθείς ομάδες, ήταν δε ένθερμος υποστηρικτής του εμβολιασμού.

Συγκεκριμένα στις 17 Μαίου η γυναίκα εμβολιάστηκε με τη δεύτερη δόση του εμβολίου της Pfizer την επόμενη ημέρα ένιωσε πυρετό. « Ο πόνος ήταν τόσο μεγάλος που θεώρησα ότι παθαίνω έμφραγμα!!», ανέφερε συγκεκριμένα σε ανάρτησή της στα social media. Η ίδια διευκρινίζει ότι πάσχει από πνευμονική υπέρταση.

Σήμερα έχει πάρει εξιτήριο από το νοσοκομείο, παίρνει αγωγή στο σπίτι και όλα βαίνουν καλώς. Η περίπτωσή της θα σταλεί στον ΕΟΦ για να εξεταστεί αν εκτός από την χρονική συχέτιση με τον εμβολιασμό της υπάρχει και αιτιολογική.

Η ανακοίνωση του Ωνάσειου

«Σε συνέχεια δημοσιευμάτων που αφορούν ασθενή που παρακολουθείται στο Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, ενημερώνουμε ότι η ασθενής εμβολιάστηκε στο Εμβολιαστικό Κέντρο του ΩΚΚ και ακολούθως εμφάνισε περικαρδίτιδα, η οποία επίσης διαγνώστηκε και αντιμετωπίστηκε στο Νοσοκομείο μας. Η ασθενής αφού έλαβε την κατάλληλη φαρμακευτική αγωγή επέστρεψε στην οικία της.

Το Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο θα ενημερώσει ως οφείλει την αρμόδια υπηρεσία, που είναι η Επιτροπή Φαρμακοεπαγρύπνησης του Εθνικού Οργανισμού Φαρμάκων, για το συμβάν και τη χρονική του συσχέτιση με τον εμβολιασμό χωρίς αυτό να σημαίνει και αιτιολογική συσχέτιση».

Ακολουθήστε το στο Google News
Δείτε επίσης: