Ψηφιοποίηση τραπεζικών υπηρεσιών, open banking, ενσωμάτωση καινοτόμων εργαλείων fintech. Είτε είμαστε εξοικειωμένοι την τραπεζική ορολογία είτε όχι, όλοι μας έχουμε διαπιστώσει τη διαφορά στην εμπειρία μας ως πελάτες στη διάρκεια του ψηφιακού άλματος που πραγματοποιεί η Εθνική Τράπεζα– πράγμα που αποτυπώνεται και στο γεγονός ότι εξελίσσεται σε Τράπεζα Πρώτης Επιλογής.
Εισάγοντας τεχνολογίες και εργαλεία αιχμής στο ελληνικό τραπεζικό σύστημα, ανοίγει μια δυναμική εποχή web και mobile συναλλαγών, open banking, APIs, νέων και πρωτοποριακών fintech λύσεων και κυρίως μιας νέας τραπεζικής σχέσης με τους πελάτες της, είτε πρόκειται για ιδιώτες, είτε για επιχειρήσεις.
Δημιουργώντας ένα σύγχρονο μοντέλο βέλτιστης και ψηφιακής λιανικής και εταιρικής τραπεζικής εξυπηρέτησης, προσαρμοσμένο στις ανάγκες των πελατών της και στις τρέχουσες συνθήκες της ελληνικής αγοράς, μετατρέπεται σε μια τράπεζα που προσφέρει πρόσβαση σε όλους σε μια σειρά από μοναδικές καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα. Ταυτόχρονα, η αναβάθμιση των digital υπηρεσιών της βελτιώνει διαρκώς την καθημερινή της σχέση με τους πελάτες της.
Με τη σταθερότητα των 181 χρόνων συνεχίζει στο σήμερα επενδύοντας στην πρωτοτυπία και την καινοτομία εφαρμόζοντας μια επενδυτική στρατηγική που στηρίζεται στους ακόλουθούς 5 πυλώνες:
- Στην ενημέρωση και εκπαίδευση των πελατών για τις ψηφιακές δυνατότητες, μέσα από δράσεις όπως το «Μάθε με την Εθνική».
- Στην εγγραφή νέων πελατών στην τράπεζα αποκλειστικά online, μέσω μιας απλής και φιλικής διαδικασίας που μπορεί να ολοκληρωθεί σε οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, ακόμη και από το κινητό τηλέφωνο.
- Στην ενίσχυση της σχέσης του πελάτη με την τράπεζα, μέσα από μια σειρά εργαλείων και υπηρεσιών όπως ο προσωπικός οικονομικός προγραμματιστής.
- Στην κάλυψη αναγκών με online προϊόντα και υπηρεσίες, για ιδιώτες και επιχειρήσεις, κάθε στιγμή της ημέρας και χωρίς να απαιτείται επίσκεψη σε κατάστημα.
- Στις εξειδικευμένες υπηρεσίες για επιχειρήσεις μέσω APIs, σε συνεργασία με τις κορυφαίες τεχνολογικά λύσεις ERP της αγοράς για μικρές εταιρείες με customized υλοποιήσεις για μεγάλες επιχειρήσεις.
Η επιτυχία της συγκεκριμένης στρατηγικής αποδεικνύεται μεταξύ άλλων και από τα πολλαπλά βραβεία και διακρίσεις που έχει αποσπάσει μόλις σε ένα εξάμηνο η Τράπεζα για την αναβαθμισμένη πελατοκεντρική online εμπειρία που έχει συνθέσει.
Μετά την πολύ σημαντική βράβευσή της ως «Τράπεζα της χρονιάς» από το έγκριτο περιοδικό The Banker και την πληθώρα βραβεύσεων που έχει αποσπάσει σε εθνικό (mobile excellence awards, Impact BITE Awards, κ.ά.) και σε διεθνές επίπεδο (World Finance Banking Awards) κατάφερε να κατακτήσει και άλλη μια σημαντική πρωτιά καινοτομίας και τεχνολογίας στον τραπεζικό κλάδο και όχι μόνο.
Συγκεκριμένα, στην πρόσφατη εκδήλωση του Economist με τίτλο ECONOMIST – TECHNOLOGY AND INNOVATION 2022, η Εθνική Τράπεζα διακρίθηκε με το βραβείο «Enabling excellent customer experience through technology and innovation Award» για τα τεχνολογικά της επιτεύγματα, μαζί με άλλες έξι από τις μεγαλύτερες ελληνικές επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται σε κλάδους όπως η ενέργεια, οι τηλεπικοινωνίες, η ναυτιλία και οι κατασκευές.
Παραλαμβάνοντας το βραβείο, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας, Παύλος Μυλωνάς, τόνισε ότι πρόκειται για την αναγνώριση της μεγάλης επένδυσης που έχει πραγματοποιήσει και συνεχίζει να πραγματοποιεί συστηματικά η Εθνική Τράπεζα στην τεχνολογία. Χαρακτηριστικά υπογράμμισε ότι σήμερα η τράπεζα έχει περισσότερους από 2 εκατ. ενεργούς ψηφιακούς πελάτες, με μερίδιο αγοράς 32%.
Και όλα δείχνουν ότι πρόκειται για μια περίοδο ψηφιακής άνθισης που μόλις ξεκίνησε, με την Εθνική να επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στη διαρκή αναβάθμιση της εμπειρίας πελάτη και να σχεδιάζει την ενσωμάτωση ακόμη περισσότερων διεθνών τραπεζικών τάσεων στον κατάλογο των προϊόντων και των υπηρεσιών της.