Οι χυμοί με προσθήκη ζάχαρης είναι το ίδιο επικίνδυνοι με τα αναψυκτικά να προκαλέσουν αύξηση σωματικού βάρους ή διαβήτη τύπου 2, τονίζουν τώρα αμερικανοί ερευνητές.

Όπως επισημαίνουν μάλιστα οι ειδικοί του Πανεπιστημίου της Βοστόνης στο επιστημονικό έντυπο «Archives of Internal Medicine», το καταναλωτικό κοινό οφείλει να γνωρίζει ότι τα φρουτοποτά δεν αποτελούν μια πιο υγιεινή λύση απέναντι στον κίνδυνο του διαβήτη.

Στη 10ετή έρευνα έλαβαν μέρος περίπου 44.000 αφροαμερικανές γυναίκες, οι οποίες βρίσκονταν υπό διαρκή παρακολούθηση για το διάστημα 1995-2005. Οι επιστήμονες παρατήρησαν, λοιπόν, ότι:

  • 24% υψηλότερο κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 αντιμετώπιζαν οι γυναίκες που κατανάλωναν πάνω από 2 κανονικά αναψυκτικά την ημέρα, σε σχέση με όσες έπιναν λιγότερο από ένα το μήνα.
  • 31% μεγαλύτερες πιθανότητες εμφάνισης της νόσου είχαν όσες έπιναν περισσότερο από 2 φρουτοποτά την ημέρα, σε σχέση με όσες έπιναν λιγότερο από ένα το μήνα.
Σύμφωνα με τους ειδικούς, πάντως, τα αναψυκτικά διαίτης, όπως και ο χυμός από πορτοκάλι ή γκρέιπφρουτ δεν έδειξαν να συνδέονται με το κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη.

Διαβάστε ακόμη:
Αν τρώω light προϊόντα θα αδυνατίσω;
http://www.vita.gr/html/ent/113/ent.6113.asp

Διαβήτης: Τα μικρά, καθημερινά πράγματα κάνουν τη διαφορά
http://www.vita.gr/html/ent/394/ent.6394.asp

Τα αναψυκτικά δεν είναι αθώα
http://www.vita.gr/html/ent/826/ent.4826.asp

Πολύτιμα και δροσερά
http://www.vita.gr/html/ent/338/ent.2338.asp

Παχυσαρκία όπως κλιματική αλλαγή
http://www.vita.gr/html/ent/902/ent.4902.asp

Πώς θα επιταχύνω το μεταβολικό μου ρυθμό;
http://www.vita.gr/html/ent/184/ent.1184.asp

Πόσο μας παχαίνει το έτοιμο φαγητό;
http://www.vita.gr/html/ent/175/ent.1175.asp

Πώς συμβιώνω με το διαβήτη
http://www.vita.gr/html/ent/130/ent.6130.asp

Δείτε επίσης: