Έχω θλάση και θα ακολουθήσω το εξής πρόγραμμα: ανάπαυση ισομετρικές ασκήσεις βάδιση πάγος διατάσεις κολύμβηση ανύψωση ποδήλατο πίεση αποκατάσταση ιι τροχάδην αλλαγές κατεύθυνσης ισοκινητικά μηχανήματα ενδυνάμωση άθληση αποκατάσταση ιιι τροχάδην με μπάλα άλματα σουτ σπριντ προπόνηση με την ομάδα συμμετοχή σε αγώνα εξειδικευμένη άθληση. Πόσες μέρες να κάνω το κάθε πρόγραμμα;
Χρήστος

Χρήστο, όλοι οι τραυματισμοί χρειάζονται το χρόνο τους γιατί αν δεν περάσουν τελείως μετά θα έχεις συνέχεια υποτροπές. Τις πρώτες 2 μέρες πάγο και ξεκούραση. Μετά ισομετρικές στους περιφερειακούς μύες με προσοχή να μην πειράξεις τη θλάση. Μετά κάθε φορά πάγο. Τουλάχιστον μια βδομάδα. Στο τέλος της ξεκίνα προσεκτικά κολύμπι και ασκήσεις ποδιών στο νερό για άλλη μία βδομάδα. Πάγο μετά την άσκηση. Τρίτη εβδομάδα βάδιση ή/και ποδήλατο μαζί με κολύμπι για αποθεραπεία και διατάσεις προς το τέλος της εβδομάδας. Αν νιώσεις ενόχληση πάμε ένα βήμα πίσω κάθε φορά ή αν η ενόχληση είναι μεγάλη από την αρχή. Τέταρτη εβδομάδα μπαίνεις σε κανονικό πρόγραμμα με ήπια επιβάρυνση και εφόσον όλα πάνε καλά και δεν έχεις ενοχλήσεις, συνεχίζεις όπως η υπόλοιπη ομάδα.

Δείτε επίσης: