Γεια σας, είμαι 1,55 και γύρω στα 60 κιλά. Τώρα έχω εντάξει και τη γυμναστική 3 φορές την εβδομάδα προκείμενου η απώλεια να γίνει ευκολότερη! Για να χάνω γύρω στο ένα κιλό την εβδομάδα ενδείκνυται η πρόσληψη 1200 θερμίδων ημερησίως; Το γνωρίζω ότι για να γίνουν περισσότερες καύσεις, για σάκχαρο κλπ., χρειάζονται και δυο ενδιάμεσα σνακ (δεκατιανό, απογευματινό) όμως επειδή εγώ δουλεύω και δεν μπορώ να κάνω αυτά τα σνακ ενδιάμεσα μπορώ να κάνω 3 γεύματα (πλούσιο πρωινό, μεσημεριανό και κάτι πιο ελαφρύ για το βράδυ) έχω διαβάσει πολλές έρευνες που συνηγορούν στο ότι επιτυγχάνεται απώλεια, και με 3 βασικά γεύματα. Έχω προσπαθήσει πάρα πολλές φορές να χάσω κιλά, τα χάνω και τα ξαναπαίρνω όμως. Είμαι συνεχώς με το ρολόι στο χέρι. Πότε θα έρθει η ώρα να φάω το επόμενο μου γεύμα και έτσι έχω όλη την ώρα το μυαλό μου στο φαγητό αναπόφευκτα. Γι’ αυτό, προτιμότερο δεν είναι να τρώω ένα πλούσιο πρωινό (υγιεινό πάντα), μετά από 4-5 ώρες το μεσημεριανό μου και μετά νωρίς το βραδύ το βραδινό μου; Συνολικά όμως να καταναλώνω με αυτά τα γεύματα 1200kcal;
Γεωργία

Οι τελευταίες μεγάλες μελέτες δείχνουν ξεκάθαρα ότι αυτό που έχει τη μεγαλύτερη σημασία για τη ρύθμιση του βάρους είναι το σύνολο της ενεργειακής πρόσληψης. Αν λοιπόν δεν έχεις κάποιο μεταβολικό πρόβλημα (π.χ. αρρύθμιστος υποθυρεοειδισμός) οι 1200 Kcal θα οδηγήσουν σταδιακά στην ελάττωση του βάρους, ακόμα και αν δεν ακολουθηθεί η τακτική των 5 αλλά των 3 γευμάτων την ημέρα. Από εκεί και πέρα, ό,τι δίαιτα και να κάνεις, για να διατηρήσεις το απολεσθέν βάρος οφείλεις να υιοθετήσεις μακροπρόθεσμα μια σωστή διατροφική συμπεριφορά βασισμένη στις αρχές της υγείας και διατηρώντας την επαγρύπνησή σου για το ύψος των θερμιδικών προσλήψεων. Αν μάλιστα καθιερώσεις την τακτική άσκηση (και όχι μόνο στην περίοδο της προσπάθειας απώλειας βάρους), το έργο θα γίνει ευκολότερο.

Δείτε επίσης: