Γεια σας, είμαι 28 χρονών, 1,58 ύψος και 49 κιλά. Θέλω να φτάσω στα 47 κιλά όπως ήμουν πριν το καλοκαίρι αλλά δεν τα καταφέρνω με τίποτα. Ενώ προσέχω την διατροφή μου όσο μπορώ και κατά την διάρκεια της βδομάδας μπορεί να χάσω μισό κιλό, το βάζω πίσω το σαββατοκύριακο που τρώω πιο χαλαρά και γλυκά. Και έτσι ξανά από την αρχή. Ήθελα να σας ρωτήσω όταν η ζυγαριά κολλάει τι σημαίνει αυτό και τι πρέπει να κάνω; Πόσες θερμίδες πρέπει να καταναλώνω για το χάσιμο 1,5-2 κιλών, και όταν φτάσω 47 πόσες θερμίδες πρέπει να παίρνω για να διατηρηθώ σε αυτό το βάρος; Να σας πω επίσης ότι δεν γυμνάζομαι γιατί δεν μου αρέσει.. απλά το κάνω μια φορά κάθε τόσο όποτε το πάρω απόφαση αλλά μετά από λίγο καιρό σταματώ.
Μαργαρίτα

Μαργαρίτα, το βέβαιο είναι ότι τα κιλά σου είναι απόλυτα φυσιολογικά και πραγματικά δεν χρειάζεται να προσπαθείς τόσο για 1-2 κιλά παρακάτω. Αν θες να μιλήσουμε με αριθμούς (πάντα όμως σε επίπεδο εκτίμησης και όχι ακριβούς μέτρησης), θεωρητικά στα 49 κιλά, με την κίνηση που έχεις, χρειάζεσαι περίπου 1700 θερμίδες για συντήρηση, ενώ στα 47 κιλά χρειάζεσαι περίπου 50 θερμίδες λιγότερο. Για απώλεια βάρους, με 1200 θερμίδες υποτίθεται ότι θα χάνεις κοντά στο ½ κιλό την εβδομάδα (σημείωση: απλουστευτικές οι εκτιμήσεις αυτές, γιατί δε γνωρίζουμε το διατροφικό και ιατρικό σου ιστορικό καθώς και άλλους παράγοντες).

Δείτε επίσης: