Καλησπέρα σας, πριν από 2 μήνες ξεκίνησα διατροφή και πριν από 3 μήνες ξεκίνησα να αθλούμαι. Στην αρχή περπάτημα γρήγορο και αργότερα τρέξιμο για μία ώρα. Έχω δει μεγάλη διαφορά στο σώμα μου, όμως το μόνιμο πρόβλημα μου είναι η κοιλιά. Έχω φτάσει στα 56 κιλά με ύψος 1,60 και θέλω να γυμναστεί η κοιλιά μου. Θέλω να ρωτήσω αν κάποιος έχει λίπος στην κοιλιά μπορεί να κάνει κοιλιακούς; Επίσης, με το τρέξιμο γυμνάζεται η περιοχή της κοιλιάς; Να σημειώσω ότι οι κοιλιακοί δεν μου αρέσουν καθόλου και αποφεύγω να κάνω. Ξέρετε να μου πείτε κάποιο ευχάριστο πρόγραμμα εκγύμνασης των κοιλιακών;
ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Σοφία

Με το τρέξιμο γυμνάζεται όλο το σώμα όπως και οι μυς την κοιλιάς. Το μεγάλο όμως πλεονέκτημα του τρεξίματος σε ένα πρόγραμμα αδυνατίσματος είναι η απώλεια λίπους από όλο το σώμα και από την κοιλιά. Οι ασκήσεις κοιλιακών δεν βοηθάνε στην απώλεια λίπους αλλά στην τόνωση των μυών της περιοχής και της καλύτερης εικόνας.
http://www.vita.gr/html/ent/891/ent.1891.asp( πρόγραμμα κοιλιακών )

Δείτε επίσης: