Γεια σας, είμαι 21 ετών (γυναίκα), 1,55 ύψος και 55 κιλά. Όλα αυτά τα χρόνια γυμναζόμουν και το φαγητό μου ήταν πάντα χαμηλών λιπαρών και ιδιαίτερα προσεγμένο, ωστόσο, ποτέ δεν είχα τα επιθυμητά αποτελέσματα στο σώμα μου. Πριν από ένα χρόνο, πήγα για δεύτερη φορά σε διαιτολόγο ήμουν 57 κιλά έφτασα τα 52 και από τότε μέχρι σήμερα ακολουθώντας την διατροφή του διαιτολόγου, τα έχω πάρει και τα έχω χάσει 4 φορές. Όπως είναι λογικό έχω κουραστεί. Τώρα αποφάσισα να κάνω ένα δικό μου πρόγραμμα διατροφής το οποίο έχει ως εξής : Πρωί: 1 ασπράδι αυγού και μισό ποτήρι χυμό, Μεσημέρι: κρέας (150γρ.) (και μια φορά την εβδομάδα όσπρια), με φέτα (ελαφρύ) και σαλάτα, Βράδυ: ένα γιαούρτι 224 θερμίδες. Πώς σας φαίνεται η νέα μου διατροφή; Πιστεύετε θα καταφέρω να φθάσω τα 47 κιλά; ευχαριστώ εκ των προτέρων
Μάνια

Απ’ ότι φαίνεται το βάρος σου είναι φυσιολογικό σύμφωνα με την ηλικία σου και το ύψος σου. Μπορείς βέβαια να χάσεις τα κιλά που αναφέρεις, περίπου 8 κιλά. Αυτά τα 8 κιλά θα πρέπει να τα χάσεις σε όχι λιγότερο από 4-4.5 μήνες. Με μία διατροφή περίπου 1200 θερμίδων την ημέρα θα μπορέσεις να καταφέρεις να χάσεις το βάρος που επιθυμείς. Έπειτα από τη διατροφή απώλειας βάρους θα ακολουθήσεις μία συντήρηση όπου θα μπορέσεις σταδιακά να αυξάνεις τις ποσότητες και να περιλαμβάνεις στην διατροφή σου φαγητά τα οποία είχες σε περιορισμό. Το πρόγραμμα διατροφής που θέλεις να ακολουθήσεις δεν φαίνεται να τελεί τις προδιαγραφές για μία ισορροπημένη διατροφή περιλαμβάνοντας όλες τις βασικές ομάδες τροφίμων. Παρακάτω θα βρεις ένα υποδειγματικό πρόγραμμα διατροφής. Θα πρέπει να επισημάνω όμως πως ένα πρόγραμμα διατροφής πρέπει να βγαίνει σύμφωνα με τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του ενδιαφερόμενου. Δεν γνωρίζω τις προτιμήσεις σου αλλά ούτε και τις ανάγκες σου, οπότε θα ήθελα να υπογραμμίσω πως αυτό το διατροφολόγιο δεν είναι βασισμένο στις δικές σου ανάγκες. Μπορείς παρ’ όλα αυτά να πάρεις μία ιδέα και να επισκεφτείς κάποιον συνάδελφο ώστε να προμηθευτείς με ένα πρόγραμμα διατροφής, ειδικά διαμορφωμένο για εσένα.
ΠΡΩΙΝΟ: Ένα τοστ με μια φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών και 1 ποτήρι χυμό πορτοκάλι ή Ένα ποτήρι γάλα με 3-4 κουταλίες της σούπας δημητριακά ή Ένα κεσεδάκι γιαούρτι με 1κ.γ. μέλι και 2 κουταλιές της σούπας δημητριακά
ΠΡΟΓΕΥΜΑ: Μια μπάρα δημητριακών χαμηλής περιεκτικότητας λιπαρών και ένα φρούτο εποχής ή 2 cream crackers με τυρί Philadelphia και ένα φρούτο εποχής
ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 2 κουτάλες της σούπας φακές ή φασολάδα και 1 σπιρτόκουτο φέτα και 1 λεπτή φέτα του τοστ ψωμί ολικής άλεσης ή 1 Ψάρι ψητό στον φούρνο (τσιπούρα, φαγκρί ή 7-8 γαύρο ριγανάτο στο tefal ή ένα φιλέτο σολωμό ψητό στον φούρνο ) 1 μεγάλη πατάτα βραστή και 1 φλιτζάνι χόρτα βραστά με 1 κ.γ. ελαιόλαδο ή σαλάτα εποχής ή 1 Μετρίου μεγέθους μοσχαρίσια μπριζόλα ψητή (120γρ) με 4 κουταλιές της σούπας ρύζι (χωρίς βούτυρο) και 1 πιατάκι του γλυκού σαλάτα μαρούλι ή λάχανο με 1κ.γ. ελαιόλαδο και λεμόνι ή 1 και ½ φλιτζάνι πρασόρυζο ή σπανακόρυζο με 1 σπιρτόκουτο φέτα και 1 μικρό αγγούρι μαζί με ένα καρότο
ΕΝΔΙΑΜΕΣΟ: 2 φρούτα εποχής
ΒΡΑΔΙΝΟ: 1 αυγό βραστό και ½ φέτα ολικής άλεσης ή 1 πιάτο σαλάτα μαρούλι με 1 κ.γ. ελαιόλαδο με 1 μικρό κομμάτι γραβιέρα χαμηλών λιπαρών (40γρ) ή Ένα κεσεδάκι γιαούρτι 2% με δύο κουταλιές της σούπας δημητριακά

Δείτε επίσης: