Γεια σας! Εδώ και ένα μήνα ξεκίνησα τη χρήση λιποδιαλυτικών χαπιών (τα οποία μου πρότεινε ο γυμναστής μου) σε συνδυασμό με ισορροπημένη διατροφή και άσκηση. θα ήθελα να μάθω αν αυτά μπορούν να προκαλέσουν προβλήματα υγείας γιατί μου έχει δημιουργηθεί ένα μικρός άγχος.


Χρυσή Μ.

Χρυσή, οφείλεις να γνωρίζεις ότι κανένα «λιποδιαλυτικό» χάπι στην αγορά δεν έχει μεγάλη αποτελεσματικότητα. Κλινικές μελέτες δείχνουν πως οι ουσίες που περιέχουν μπορούν να έχουν κάποια επίδραση στο μεταβολισμό των λιπών και να συμβάλλουν στη μείωση του λιπώδους ιστού χωρίς όμως θεαματικά αποτελέσματα. Το αποτέλεσμα που μπορεί να επιφέρει κάποιο λιποδιαλυτικό χάπι εξαρτάται από την κατάσταση του κάθε οργανισμού και του μεταβολισμού, την ηλικία, τη συνέπεια στην προσπάθεια κλπ. Εφόσον γίνει ορθή χρήση και από έναν υγιή οργανισμό, δεν φαίνεται, στην πλειοψηφία τους, να προκαλούν προβλήματα ή παρενέργειες. Είναι καλό η χρήση οποιουδήποτε συμπληρώματος να γίνεται με τη γνώμη/ συμβουλή κάποιου ειδικού.