Είμαι 18 χρονών, έχω ύψος 1,67 και έναν χρόνο πριν ήμουν 65 κιλά. Μέσα σε δυο μήνες έχασα τα 10 και πήγα στα 55! Άρχισα όμως να τα παίρνω πάλι πολύ εύκολα και έτσι ξαναπήγα στα 65, τώρα έχω προσπαθήσει να τα χάσω σταδιακά και έχω φτάσει στα 57. Έχω συνέχεια όρεξη για γλυκά και φοβάμαι μήπως τα ξαναπάρω πάλι εύκολα. Τι μπορώ να κάνω για να τα διατηρήσω; Όλγα

Αγαπητή Όλγα, καταρχάς δεν χρειάζεται να κάνεις στερητικές διατροφές προκειμένου να φτάσεις το επιθυμητό αποτέλεσμα. Ορισμένα tips που μπορείς να ακολουθήσεις είναι τα παρακάτω:

*Θα πρέπει να τρως 4-5 μικρά γεύματα προκειμένου να διατηρείς σε καλό επίπεδο τη γλυκόζη στο αίμα σου 

*Βάλε στο καθημερινό διαιτολόγιο σου 1-2 μερίδες ημιάπαχα γαλακτοκομικά πχ γιαούρτι, γάλα

*Συνόδευε τα δυο κύρια γεύματα σου με  φρέσκια σαλάτα  

*Η επαρκής ενυδάτωση παίζει σημαντικό ρόλο στην καλή λειτουργία του μεταβολισμού (Συνιστώμενη ποσότητα 1,5 λίτρο)

*Να αποφεύγεις τροφές που είναι πολύ γλυκές ή πολύ αλμυρές πχ σοκολάτα ή πατατάκια,ξηρ. καρπούς αλατισμένους κτλ 

*Προτίμησε τρόφιμα που είναι πλούσια σε πρωτεΐνη επιφέρουν πιο εύκολα τον κορεσμό πχ.  ψάρι, κρέας, κοτόπουλο, τυρί 

*Ο ύπνος παίζει βασικό ρόλο στη δίαιτα, ρυθμίζοντας τις ορμόνες της όρεξης λεπτίνη, γκρελίνη