Συστατικά:

125 ml γιαούρτι με φρούτα του δάσους, 125 ml γιαούρτι άσπρο με χαμηλά λιπαρά, 2 κουταλιές της σούπας ζάχαρη άχνη, μούρα όσα θέλετε.

Προετοιμασία:

Αναμιγνύετε το γιαούρτι με τα φρούτα του δάσους με το άσπρο γιαούρτι. Προσθέτετε τη ζάχαρη άχνη και ανακατεύετε καλά. Ύστερα, βάζετε όσα μούρα θέλετε σε ένα καλούπι και καλύπτετε με το γιαούρτι. Το αφήνετε στην κατάψυξη για τουλάχιστον 4 ώρες.

Ανά μερίδα, 91 γραμμάρια

Θερμίδες

104.93

kcal

Λιπαρά

0,27

g

Υδατάνθρακες

23,1

g

Πρωτεΐνες

3,01

g

Διατροφική Αξιολόγηση:

Τα μούρα είναι χαμηλά σε θερμίδες, πλούσια σε φυτικές ίνες, και περιέχουν βιταμίνες και ανόργανα συστατικά που το σώμα σας χρειάζεται για να λειτουργήσει κανονικά. Ένα φλιτζάνι βατόμουρα προσφέρει βιταμίνη C, καθώς και μερικά μέταλλα και μόνο 83 θερμίδες. Δείτε παρακάτω μερικά οφέλη που έχουν τα μούρα στην υγεία:

*Σύμφωνα με έρευνες, όσοι τρώνε τουλάχιστον δύο μερίδες μούρα την εβδομάδα, έχουν 25 τοις εκατό λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν νόσο του Πάρκινσον, από τους συνομηλίκους τους που δεν τα περιλαμβάνουν στη διατροφή τους.

*Μπορεί να διαπιστώσετε από έρευνες ότι, μια διατροφή πλούσια σε ωμά φρούτα και λαχανικά, συμπεριλαμβανομένων και τα μούρα, μπορεί να μειώσει τις πιθανότητές  καρδιακής προσβολής. «Φάτε λοιπόν ένα ουράνιο τόξο». Πέρα από τα βατόμουρα, να περιλαμβάνετε στη διατροφή σας διαφορετικά και χρωματιστά φρούτα και λαχανικά.

*Λόγω των ινών τους, τα μούρα θα σας δώσουν μια αίσθηση πληρότητας και αυτό το αίσθημα είναι σημαντικό για τη διαχείρισης του προγράμματος διατροφής σας. Αφήστε τη δημιουργικότητα σας στη κουζίνα, να σας οδηγήσει και να πειραματιστείτε με αυτά τα φρούτα. Φτιάξτε διάφορες συνταγές, όπως σαλάτες με μούρα και αμύγδαλα για ένα γρήγορο σνακ, ή φάτε τα σκέτα.

*Τα αντιοξειδωτικά μούρα θα μπορούσε να είναι σύμμαχοι στον αγώνα ενάντια στις συνέπειες της ηλικίας στον εγκέφαλο, οι οποίες μπορεί να οδηγήσουν στην εξασθένηση των γνωστικών λειτουργιών, που σχετίζονται με το Αλτσχάιμερ. Τα δεδομένα που αναφέρονται σε μια πρόσφατη συνάντηση της American Chemical Society, υποστηρίζουν ότι, τα μούρα περιέχουν χημικές ενώσεις, τις πολυφαινόλες, που θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην πρόληψη της νόσου Αλτσχάιμερ, διότι μειώνουν τις τοξίνες που συσσωρεύονται με τη πάροδο του χρόνου.

*Τα μούρα είναι στενά συνδεδεμένα με την υγεία του ουροποιητικού συστήματος. Cranberries και βατόμουρα περιέχουν ουσίες, που αναστέλλουν την πρόσδεση των βακτηρίων στον ιστό της ουροδόχου κύστης. Πόσιμο άγλυκο χυμό cranberry τακτικά βοηθά στη μείωση του κινδύνου των ουρολοιμώξεων.