Η Sarah A. Johnson και η ομάδα της, από το Πανεπιστήμιο της Φλόριντα, έγραψαν μία επιστημονική εργασία που περιγράφει τα ευεργετικά οφέλη των μπλε μούρων (μύρτιλα) και η οποία δημοσιεύεται στο επιστημονικό περιοδικό Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics. Η έρευνα έγινε σε γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση. Για 8 εβδομάδες 48 μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες (που είχαν κάποιο πρόβλημα υπέρτασης σε αρχικό στάδιο) έτρωγαν καθημερινά την αντίστοιχη ποσότητα ενός φλιτζανιού μύρτιλων την ημέρα ή κάποιο πλασέμπο. Οι γυναίκες που κατανάλωναν μύρτιλα είχαν μείωση κατά 5,1% στη συστολική τους πίεση, κατά 6,3% στη διαστολική και κατά 6,5% στην αρτηριοσκλήρυνση των αγγείων τους. Επίσης, φάνηκε ότι ένα δείκτης στο αίμα, το νιτρικό οξείδιο, που βοηθά στο να παραμένουν διαπερατές οι αρτηρίες αυξήθηκε κατά 68,5%, γεγονός που εξηγεί και τη μείωση στην αρτηριακή πίεση.

Δείτε επίσης: