Είναι γνωστό ότι οι διάφορες μυρωδιές προκαλούν άμεσες συναισθηματικές αντιδράσεις και αυτό το γεγονός έχουν πολλές φορές εκμεταλλευτεί τα τμήματα μάρκετινγκ σε όλο τον κόσμο, προκειμένου να κερδίσουν την προσοχή και τα χρήματά μας. Σκεφτείτε, για παράδειγμα, πώς επηρεάζονται οι αγορές σας στο σούπερ μάρκετ, όταν μυρίσετε τα λουκάνικα, που ψήνονται στο τέρμα του διαδρόμου.

Μάλιστα, άρθρο στο περιοδικό «International Journal of Trade και Global Markets» του Shuvam Chatterjee από το Εκπαιδευτικό και Ερευνητικό Ίδρυμα Regent στο Dhakuria της Ινδίας, ασχολείται με το ρόλο της αίσθησης της όσφρησης στο branding και το πώς σε ορισμένα περιβάλλοντα, όπως για παράδειγμα στο λόμπι ενός ξενοδοχείου, μπορεί να συμπληρώσει ή να ενισχύσει τις πιο παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ.

Προηγούμενα ερευνητικά στοιχεία έχουν υποστηρίξει ότι οι άνθρωποι θυμούνται το 35% αυτών που μυρίζουν σε σύγκριση με μόλις το 5% όσων βλέπουν, το 2% όσων ακούνε και μόνο το 1% όσων αγγίζουν. Συμπέρασμα; «Μία μυρωδιά μπορεί να κάνει την ταυτότητα μιας μάρκας μοναδική, να αυξήσει την εμπιστοσύνη των πελατών της και να ενισχύει την αντίληψή τους για την ποιότητά της», γράφει ο Chatterjee.