Το 1998, στις 6 Ιουνίου, όταν η τηλεοπτική σειρά «Sex and the City» έκανε πρεμιέρα στο αμερικανικό δίκτυο HBO, ο κόσμος ήταν διαφορετικός. Οι γυναίκες δεν είχαν ακόμη εκδηλώσει σύνδρομα εξάρτησης από τα ρούχα τους και τις συζητήσεις με τις φίλες τους. Εως το 2004, που ολοκληρώθηκαν οι έξι κύκλοι του τηλεοπτικού «Sex and the City», ο πλανήτης των γυναικών είχε αποφασίσει να πιστεύει στη δύναμη των παπουτσιών Jimmy Choo και Manolo Blahnik, να παθιάζεται με τις πανάκριβες τσάντες Fendi σε σχήμα γαλλικής μπαγκέτας, να συνδυάζει φθηνά ή μεταχειρισμένα ρούχα με ακριβά αξεσουάρ. Και να λατρεύει τη Σάρα Τζέσικα Πάρκερ και την Πατρίσια Φιλντ. Την πρωταγωνίστρια και την ενδυματολόγο της σειράς, οι οποίες έδωσαν το στίγμα που χαρακτήρισε τη μόδα του 2000.

«Το “Sex and the City” υπήρξε η μεγαλύτερη ανακάλυψη της μόδας μετά τα παντελόνια» δηλώνει η Βάλερι Στιλ, ιστορικός μόδας και διευθύντρια στο Μουσείο του Ινστιτούτου Μόδας και Τεχνολογίας. Η Κάρι, η Σαμάνθα, η Σάρλοτ και η Μιράντα με άνεση δοκίμασαν τα παιχνίδια του σέξι στυλ. Η Κάρι δεν είχε πρόβλημα να φορέσει τα ψηλοτάκουνα Manolo της με μαύρο αθλητικό σορτσάκι και ένα μακρύ μαύρο αδιάβροχο και να βγει στη γειτονιά της για ψωμί. Με το επιλεκτικό γούστο της Πατρίσια Φιλντ, η Κάρι Μπράντσοου έκανε μόδα τα λουλούδια μπουτονιέρες, τις τούλινες φούστες του μπαλέτου, τα εμπριμέ μαντό. Η συνεισφορά της σέξι Σαμάνθα ήταν τα εφαρμοστά φορέματα κοκτέιλ με ντεκολτέ. Ενώ η Σάρλοτ, αισιόδοξη και καθωσπρέπει, πέρασε στο γυναικείο κοινό την κουλτούρα του μαργαριταρένιου κολιέ και την ατσαλάκωτη αριστοκρατικότητα που έχουν προβάλει οι αμερικανοί σχεδιαστές της γενιάς Ραλφ Λόρεν, Οσκαρ Ντε λα Ρέντα, Καρολίνα Χερέρα.

Το 2008 οι γυναίκες είχαν προπονηθεί για τον πρωταθλητισμό της κατανάλωσης της μόδας. Ηταν έτοιμες και για το κινηματογραφικό κύμα των δύο ταινιών «Sex and the City». Η πλοκή δεν είχε σημασία. Μετρούσε η τοποθέτηση προϊόντων σε όλα τα πλάνα της ταινίας. Ομως κανείς δεν εξήγησε το παράδοξο του «Sex and the City»: μια ελεύθερη επαγγελματίας στην υπερβολικά ακριβή Νέα Υόρκη, την εποχή της μεγάλης οικονομικής κρίσης, πώς μπορεί να αγοράσει πουλόβερ με φτερά χιλιάδων δολαρίων για να το φοράει και να γράφει εμπνευσμένα κείμενα μπροστά στον υπολογιστή της; Η σκηνή ήταν απλά φανταστική…

Ισως τα αληθινά «φετίχ» της μόδας αυτής της σειράς είναι τα πιο απλά αντικείμενα. Η Κάρι δεν έβγαλε ποτέ από πάνω της το γούρι της, την αλυσίδα με το όνομά της. Αυτό το μικρό στολίδι εμφανίστηκε στον λαιμό κάθε νέας γυναίκας. Οπως και το μεταξωτό καφτάνι που ανέδειξε η Σαμάνθα στις υπερβολικές εμφανίσεις παραλίας. Από τότε το καφτάνι εξακολουθεί την καριέρα του ως ενδύματος πλαζ αλλά και πρωινής εμφάνισης στην πόλη. Οι συνθετικές προσμείξεις του κατεβάζουν την αξία του και το διοχετεύουν στην γκαρνταρόμπα κάθε γυναίκας που ονειρεύεται να γίνει ηρωίδα του ερωτισμού της παραλίας.