Αν λατρεύετε το φιστικοβούτυρο αλλά θέλετε να χάσετε και μερικά κιλάκια, είναι η τυχερή σας μέρα! Υπάρχουν αρκετοί ερευνητές που το συστήνουν σαν μέρος δίαιτας, τη στιγμή που υπάρχουν διαιτολόγοι που το αποφεύγουν επειδή παίρνετε 190 θερμίδες με μόλις 2 κουταλιές της σούπας. Οι 144 εξ αυτών είναι μόνο λίπος.

Τι άλλαξε τα δεδομένα; Έρευνες έδειξαν ότι το φιστικοβούτυρο ελέγχει την πείνα χωρίς να αποκτήσετε βάρος. Δίνει το αίσθημα του κορεσμού και της πληρότητας. Επιπλέον, μία έρευνα απέδειξε ότι οι γυναίκες που είχαν εντάξει περισσότερους ξηρούς καρπούς στη διατροφή τους, ήταν λιγότερο πιθανό να πάρουν κιλά μέσα σε χρονικό διάστημα 8 χρόνων. Το φιστικοβούτυρο μειώνει την όρεξη επομένως δεν μπορούμε να φάμε πολλή ποσότητα.

Οι ερευνητές ανάλογης μελέτης του Πανεπιστημίου Purdue κατέληξαν στο ότι κανένα άλλο σνακ δεν ‘κόβει’ την όρεξη όσο το φιστικοβούτυρο και για τόσες ώρες. Η ίδια έρευνα παρουσιάζει τα περαιτέρω οφέλη του και μας ενημερώνει ότι αν το τρώμε συχνά, μειώνεται το ποσοστό πρόσληψης κορεσμένου λίπους και αυξάνεται το ποσοστό μονοακόρεστων ή πολυακόρεστων λιπών. Τα μονοακόρεστα λίπη αυξάνουν τα επίπεδα καλής χοληστερόλης, συνεπώς μειώνεται και το ρίσκο καρδιακών παθήσεων.

 

Φάτε φιστικοβούτυρο με μέτρο και διάφορους τρόπους:

Καταρχάς, να θυμάστε ότι ποτέ δεν το παρακάνουμε με την ποσότητα. Για απώλεια βάρους, μένουμε στις 2 κουταλιές της σούπας ημερησίως.

Βουτήξτε φέτες μήλου σε φιστικοβούτυρο.

Αλείψτε μισή μπανάνα ή μερικά στικ σέλερι με φιστικοβούτυρο.

Αλείψτε το σε ψωμί ολικής άλεσης ή σε αγγλικό μάφιν για πρωινό.

Φάτε ένα wrap ή τσιπς τορτίγια με 2 κουταλιές της σούπας νόστιμο φιστικοβούτυρο.

Φτιάξτε το δικό σας σπιτικό φιστικοβούτυρο για να έχετε μία πιο υγιεινή επιλογή. Αυτό που θα χρειαστείτε είναι αμύγδαλα και ένα κόσκινο για να τα λιώσετε. Προσθέστε λίγο αλάτι ή συντηρητικά γεύσης και φτιάξτε ένα τέλειο smoothie για βραδινό. Χτυπήστε το στο μίξερ με φρέσκα φρούτα και γάλα ή φτιάξτε το πιο ενεργειακό πρωινό με κουάκερ, φιστικοβούτυρο, φρούτα και λίγο γιαούρτι.

 

Δείτε επίσης: