Υπάρχουν μερικά ρούχα και αξεσουάρ μόδας που πάντα θα μας θυμίζουν την θρυλική σειρά «Sex And The City»: οι  Manolo γόβες, η κλασσική tutu που ανοίγει τους τίτλους της σειράς και φυσικά η τσάντα Baguette του ιταλικού οίκου Fendi. Όταν είδαμε λοιπόν την τσάντα στο show του Fendi για την Άνοιξη / Καλοκαίρι 2019, η έκπληξη ήταν μεγάλη. Η κλασσική τσάντα κάνει comeback, μαζί με την τσάντα ξαναγυρνά και η πιο φανατική της θαυμάστρια, η Carrie Bradshaw, για την τελευταία διαφημιστική καμπάνια του οίκου.

Η εκστρατεία της Fendi για την επανέκδοση της τσάντας ξεκινάει με τέσσερις νεαρές γυναίκες, που ενσαρκώνουν οι fashion influencers Caro Daur και Natasha Lau και τα μοντέλα Ebonee Davis και Melissa Martinez, στην πόλη της Νέας Υόρκης σε μια προσπάθεια να βρουν μια vintage Baguette!  Όταν διαπιστώνουν ότι δεν είναι πλέον στο κατάστημα, τρέχουν έξω στο δρόμο, κυνηγώντας τη γυναίκα που το αγόρασε: δηλαδή την Σάρα Τζέσικα Πάρκερ.

Δεκατέσσερα χρόνια μετά από το τελευταίο επεισόδιο του SATC, η Πάρκερ μεταμορφώνεται σε Carrie, φορώντας σακάκι κλεισμένο με ζώνη  και ένα ζευγάρι διαμαντένια σκουλαρίκια. «Χρειάζομαι αυτή την τσάντα!»φωνάζει  ένα κορίτσι καθώς την προφταίνει . «Ω, αυτό δεν είναι μια τσάντα», χαμογελά η Carrie. «Είναι μια Baguette», την διορθώνει.

Είναι λογικό ο πολυτελής οίκος μόδας να θέλει να «αναστήσει» την εικονική του τσάντα, ζούμε άλλωστε σε έναν κόσμο στον οποίο πια τα περισσότερα ευπώλητα αξεσουάρ του παρελθόντος επιστρέφουν πανηγυρικά. Φέτος το είδαμε και με την satchel bag του οίκου Dior, την Baguette του Fendi και την ίδια την Carrie Bradshaw!Η νοσταλγία φαίνεται να είναι της μόδας, τσάντες, τάσεις, πρόσωπα, φαίνονται να εμπνέουν ακόμα. Από την άλλη, η Πάρκερ διαφήμισε ήδη μια μπύρα και μια τσάντα ως Carrie, γιατί δεν έχει ίσως να πει κάτι καινούργιο. Ναι στην νοσταλγία, όχι στην μονοτονία!