Τα καλά λίπη δίνουν στο σώμα ενέργεια που είναι απαραίτητη για τη σωστή ανάπτυξη του παιδιού. Τα κακά λίπη κάνουν το σώμα να παράγει κακή χοληστερόλη, που οδηγεί σε προβλήματα υγείας.

Δώστε στο παιδί γαλακτοκομικές τροφές με όλα τα λιπαρά όταν ξεκινάει τις στερεές τροφές.To παιδί χρειάζεται την ενέργεια αυτών των τροφών μέχρι τουλάχιστον τα 2 έτη. Τα γαλακτοκομικά με λίγα λιπαρά δεν έχουν αρκετές βιταμίνες και ενέργεια για παιδιά σε τόσο μικρές ηλικίες. Αν παίρνει την απαιτούμενη ενέργεια και από άλλες τροφές, μπορεί να φάει χαμηλά λιπαρά σταδιακά μετά τα 2 χρόνια.

Δώστε τροφές στο παιδί με Ω3 λιπαρά, όπως τα έλαια λαχανικών και το ψάρι σε κονσέρβα,  όταν σταματήσει το θηλασμό ή το μπιμπερό.

Αλλάξτε τα κακά λίπη με τα καλά. Τα κακά λίπη, όπως είναι αναμενόμενο, προέρχονται από τα γλυκά, τα αρτοσκευάσματα και τα τηγανιτά. Αντ’αυτών, επιλέξτε λαχανικά φρούτα, ξηρούς καρπούς και καθαρό κρέας. Σε συνέχεια αυτού, περιορίστε το πρόχειρο φαγητό και τα πολλά γλυκά και μην τα έχετε στο καθημερινό διατροφολόγιό σας. Η ιδανική επιλογή είναι να μην φοβάστε το mix and match και να φτιάχνετε ίδιες συνταγές με μικροαλλαγές. Έτσι δίνετε στο παιδί να δοκιμάσει τα πάντα και το εξοικειώνετε με όλες τις τροφές.

Δείτε επίσης: