Το πρωινό δεν χρειάζεται συστάσεις. Όλες ξέρουμε και αναγνωρίζουμε την αξία του. Είναι αυτό που θα εξασφαλίσει ότι πήραμε δυνάμεις πριν πάμε στη δουλειά, αλλά και εκείνο που θα μας προστατεύσει από το να καταφύγουμε σε ένα ανθυγιεινό σνακ με το που θα πατήσουμε το πόδι μας στο γραφείο. Όμως δεν αρκεί να τσιμπήσουμε κάτι πριν φύγουμε από το σπίτι. Το περιεχόμενο του πιάτου και της κούπας μας έχει εξίσου μεγάλη σημασία για να μπορέσουμε να πάρουμε τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά – αλλά και να αποφύγουμε τις περιττές θερμίδες.

Ξεκινήστε με νερό

Ένα – δύο ποτήρια νερό μόλις ξυπνήσετε, θα σας ενυδατώσουν και θα ενισχύσουν τη λειτουργία του πεπτικού σας συστήματος. Αν προσθέσετε και λίγο στυμμένο λεμόνι, θα χαρίσετε στον οργανισμό σας πολύτιμη βιταμίνη C και θα τον βοηθήσετε να αποβάλει τις τοξίνες.

Γεμίστε το ντουλάπι σας

Βεβαιωθείτε πως έχετε πάντα στη διάθεσή σας υγιεινές επιλογές που μπορούν να λειτουργήσουν ως βάση για ένα ισορροπημένο πρωινό. Για παράδειγμα, τα δημητριακά, τα φρούτα, αλλά και οι φρυγανιές ολικής άλεσης, μπορούν να συνδυαστούν με πολλαπλούς τρόπους για να μπορείτε πάντα να δημιουργήσετε κάτι νόστιμο και ελαφρύ.

Κάντε το απλό

Σχεδιάζοντας εύκολα πρωινά γεύματα, θα εξοικονομήσετε πολύτιμο χρόνο και θα μειώσετε τις πιθανότητες να φύγετε από το σπίτι νηστική.

Πριν πεινάσετε, μαγειρέψτε

Πριν πέσετε για ύπνο, κάντε την προεργασία για την επόμενη μέρα. Έτσι δεν θα χρειαστεί να επιλέξετε μεταξύ του πρωινού και του… πρωινού ύπνου! Για παράδειγμα, μπορείτε από το προηγούμενο βράδυ να κόψετε λίγο αβοκάντο, ραπανάκι και φρέσκο κρεμμυδάκι σε λεπτές φετούλες. Την επόμενη μέρα το πρωί, αρκεί να τοποθετήσετε τις φέτες των λαχανικών επάνω σε μερικές φρυγανιές Wasa Original. Με μόλις 38 θερμίδες ανά φρυγανιά και 19% περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, θα σας κρατήσουν χορτάτη χωρίς να θέσουν σε κίνδυνο τη σιλουέτα σας.

 

Μην ξεχνάτε τις πρωτεΐνες

Το πεπτικό μας σύστημα χρειάζεται περισσότερη ώρα για να τις χωνέψει, με αποτέλεσμα να αισθανόμαστε κορεσμό για περισσότερη ώρα. Ένας εύκολος και πεντανόστιμος τρόπος για να τις εντάξετε στην πρωινή διατροφή σας, είναι βάζοντας ροδέλες από βραστό αυγό, ραπανάκι και αβοκάντο επάνω σε μερικές φρυγανιές Wasa Ολικής Άλεσης. Έτσι, μαζί με τις πρωτεΐνες, τα καλά λιπαρά και τις βιταμίνες, θα απολαύσετε και τα οφέλη των φυτικών ινών – οι συγκεκριμένες φρυγανιές αποτελούνται κατά 20% από αυτές!

 

 

Φροντίστε το πεπτικό σας

Η σωστή λειτουργία του πεπτικού μας συστήματος είναι πολύ σημαντική για την ευεξία και την καλή μας διάθεση. Βεβαιωθείτε πως όλα λειτουργούν ρολόι απλώνοντας γιαούρτι, φέτες μπανάνας, λίγο καρύδι και κανέλα επάνω στις φρυγανιές Wasa Musli Gurmet. Πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά, με σύσταση από βρόμη, καλαμπόκι, κριθάρι και όλυρα, θα σας βοηθήσουν να αισθάνεστε ανάλαφρη όλη την ημέρα!

 

Δείτε επίσης: