Οκτώ τουλάχιστον εντυπωσιακές ομοιότητες έχουν τα δύο τραγικά ατυχήματα  – το πρώτο προ τριών ημερών, το άλλο τον περασμένο Σεπτέμβριο – με θύματα τον επιχειρηματία Τζώρτζη Μονογυιό και τον ράπερ Mad Clip που απασχολούν την κοινή γνώμη.

Τα δύο ατυχήματα έχουν πολλά κοινά στοιχεία και καταδεικνύουν τους κινδύνους που μπορεί να υπάρχουν στην άσφαλτο από οδηγούς που δεν μπορούν κυρίως να ελέγξουν τα οχήματα τους.

Οι ομοιότητες είναι οι εξής:

  •  Και στις δύο περιπτώσεις τα θύματα οδηγούσαν αυτοκίνητα που αναπτύσσουν τεράστιες ταχύτητες (ΣΣ τα επονομαζόμενα «Super Cars”)
  •  Και στα δύο συμβάντα εκτιμάται – δεν έχει τεκμηριωθεί από την τελική πραγματογνωμοσύνη – ότι οι  οδηγοί είχαν ουσιαστικά καταργήσει (ΣΣ πατώντας του σχετικούς διακόπτες)  τα αυτόματα συστήματα συγκράτησης των αυτοκινήτων  τους (για την αποφυγή ολίσθησης, εκτροπής κλπ)
  •  Ισως το πιο εντυπωσιακό είναι ότι και τα δύο ατυχήματα συνέβησαν  στις αρχές της  λεωφόρου Κ . Καραμανλή  ύστερα από  «τόξα» που οδηγούν σε μία μεγάλη ευθεία με «πράσινο κύμα» κι όπου πολλά οχήματα αναπτύσσουν… εκτονωτικά μεγάλες ταχύτητες. Το μεν ατύχημα του ράπερ συνέβη στην είσοδο από την πλευρά της λεωφόρου Βουλιαγμένης  κι εκείνο του Τζώρτζη Μονογυιού στην αρχή της ίδιας λεωφόρου από την πλευρά της Βούλας.  Τα δύο τραγικά συμβάντα είναι σε συμμετρικά σημεία, ως προς την συγκεκριμένη κεντρική λεωφόρο.
  • Και τα δύο οχήματα κτύπησαν στις πρώτες ευκαλύπτους του μεγάλου πλάτους διαζώματος της λεωφόρου Καραμανλή , ύστερα από εκτροπή της πορείας τους, αμέσως  μετά την καμπύλη του δρόμου.
  •  Και τα δύο θύματα έχουν χάσει τη ζωή τους από την σφοδρότητα της σύγκρουσης με μεγάλη ταχύτητα σε σταθερό αντικείμενο.  Σημειώνεται ότι ο Τζώρτζης Μονογυιός είχε απεγκλωβισθεί από το όχημα του λίγα δευτερόλεπτα πριν αναφλεγεί από  διάτρηση του ρεζερβουάρ.
  • Και στις δύο περιπτώσεις αναπτύχθηκαν σενάρια ότι μπορεί η εκτροπή του οχήματος τους να οφείλεται στην παρουσία ενός πεζού  ή σε «κόντρες» με κάποιο όχημα που τελικά δεν   φαίνεται να ίσχυαν (σσ. Στην περίπτωση του Τζώρτζη Μονογιού πάντως δεν έχουν διευκρινισθεί ακόμη όλες οι παράμετροι του θανατηφόρου ατυχήματος)
  • Και στις δύο περιπτώσεις αναπτύσσονται σενάρια για σκόπιμη ενέργεια αγνώστων, για δολιοφθορές οχημάτων κλπ τα οποία τουλάχιστον προς το παρόν δεν επαληθεύονται.
  • Και οι δύο οδηγοί δεν είχαν καταναλώσει ποσότητα αλκοόλ (σσ Ο Τζώρτζης Μονογυιός  δεν φέρεται να είχε πιεί kan) που μπορεί να επηρέαζε – σύμφωνα με αξιωματικούς της ΕΛΑΣ – τις επιλογές και τις αντιδράσεις τους.

Σημειώνεται πάντως ότι τα δύο συμβάντα έχουν κι ορισμένες διαφορές.

Όπως ότι στο ατύχημα του Mad Clip θεωρείται ότι ρόλο είχε η κατάσταση των ελαστικών του και μία μικρή ποσότητα νερού που υπήρχε στην άσφαλτο.

Επιπλέον η Πόρσε του Mad Clip δεν κάηκε ενώ οδηγούσε και μάλιστα μόνος του.