Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του vita.gr στην Google

Μόνο σε δημόσιες δομές θα μπορούν από την 1η Μαρτίου να παίρνουν συνταγές για φάρμακα και παραπεμπτικά για διαγνωστικές εξετάσεις οι ανασφάλιστοι συμπολίτες μας.

Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Yγείας, δίνοντας μία μικρή παράταση, από την 1η Μαρτίου η συνταγογράφηση στους ανασφάλιστους θα γίνεται μόνο από ιατρούς στις δημόσιες δομές υγείας.

Συγκεκριμένα αναφέρει: «Η συνταγογράφηση φαρμάκων, θεραπευτικών πράξεων και διαγνωστικών εξετάσεων στους ανασφάλιστους πολίτες, μόνο από ιατρούς δημόσιων νοσοκομείων και δομών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, θα ισχύσει από την 1η Μαρτίου του 2022, για την αποφυγή περαιτέρω πίεσης στις δημόσιες υγειονομικές μονάδες, λόγω της πανδημίας COVID-19».