Ο τρόπος με τον οποίο φροντίζετε το δέρμα σας πριν και μετά τις προπονήσεις σας είναι απαραίτητος για τη διατήρηση μιας υγιούς επιδερμίδας.

Δεν είναι μυστικό ότι τα οφέλη της τακτικής άσκησης είναι πολλά, τόσο για την φυσική όσο και για την πνευματική μας κατάσταση. Μια καλή προπόνηση θα συμβάλει επίσης στην ενίσχυση της παραγωγής κολλαγόνου που θα κρατήσει το δέρμα σας σφριγηλό κι ελαστικό, καθώς και στη βελτίωση της κυκλοφορίας του αίματος για να σας δώσει μια υγιή λάμψη.

Ωστόσο, οι άνθρωποι τείνουν να παραμελούν τις συνέπειες της εφίδρωσης, κατά τη διάρκεια μιας έντονης προπόνησης. Εάν παραμελείτε το skincare σας μετά την άσκηση, ο ιδρώτας μπορεί να προκαλέσει συσσώρευση βακτηρίων, ακόμη και ερεθισμό – ειδικά εάν προπονείστε σε εξωτερικούς χώρους όπου το δέρμα εκτίθεται σε περιβαλλοντικούς ρύπους.

Αυτό, βεβαίως, δεν σημαίνει ότι πρέπει να θυσιάσετε το δέρμα σας για μια καλή προπόνηση. Ακολουθήστε αυτές τις δερματολογικά ελεγμένες συμβουλές για να διατηρήσετε την επιδερμίδα σας καθαρό και χωρίς ατέλειες, κατά τη διάρκεια των προπονήσεών σας.

Πριν την άσκηση

Πριν ξεκινήσετε μια προπόνηση βεβαιωθείτε ότι το δέρμα σας είναι καθαρό και φρέσκο, κάνοντας βαθύ καθαρισμό στο πρόσωπό σας. Αυτό είναι πολύ σημαντικό, καθώς η εφίδρωση με μακιγιάζ ή βαριά προϊόντα περιποίησης μπορεί να οδηγήσει σε φραγμένους πόρους και εξάρσεις ακμής. Συνιστάται ιδιαίτερα ένα απαλό καθαριστικό, καθώς μπορεί να διατηρήσει τον φραγμό του δέρματος σας υγιή και να του δώσει τα σωστά επίπεδα ενυδάτωσης.

Μετά την προπόνηση

Όπως ακριβώς καθαρίζετε καλά το δέρμα σας με ένα απαλό καθαριστικό πριν από την άσκηση, κάντε το ίδιο αμέσως μετά την εφίδρωση. Αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό μέρος της skincare ρουτίνας σας μετά την προπόνηση, γιατί όσο περισσότερος είναι ο ιδρώτας στο πρόσωπό σας, τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες να παγιδευτεί σε αυτό, προσελκύοντας βακτήρια που οδηγούν σε περαιτέρω ερεθισμούς.

Μετά τον καθαρισμό, θα πρέπει επίσης να αποφύγετε την εφαρμογή βαριών προϊόντων περιποίησης που μπορεί να φράξουν τους πόρους του δέρματος. Αντίθετα, θα πρέπει να εφαρμόσετε έναν θρεπτικό ορό για ανακούφιση από την ερυθρότητα ή την αφυδάτωση, λόγω της εφίδρωσης. Για μια επιπλέον δόση ενυδάτωσης και για να βεβαιωθείτε ότι η επιδερμίδα σας λαμβάνει όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται για να ανακάμψει από την εφίδρωση, επιλέξτε ελαφριά προϊόντα που περιέχουν βιταμίνη C ή υαλουρονικό οξύ.

Συμβουλές περιποίησης σώματος μετά την προπόνηση

Η περιποίηση του σώματος μετά την προπόνηση είναι εξίσου σημαντική με τη φροντίδα του προσώπου για την αποφυγή εξάρσεων ακμής και ερεθισμών. Το πρώτο βήμα για μια υγιή επιδερμίδα στο σώμα είναι το ντους, αμέσως μετά την προπόνηση και μια καθαρή αλλαξιά ρούχα.

Όσοι έχουν ξηρό δέρμα πρέπει πάντα να εφαρμόζουν ένα απαλό καθαριστικό και στη συνέχεια μια μικρή ποσότητα βαζελίνης στα χέρια και τα πόδια, για να κρατούν το δέρμα ενυδατωμένο. Τα καθαριστικά που περιέχουν γλυκολικό οξύ θα ήταν ιδανικά για όσους έχουν λιπαρό δέρμα και θέλουν να απαλλαγούν από την ακμή στο στήθος και την πλάτη. Τέλος, όσοι έχουν ευαίσθητο ή ερεθισμένο δέρμα μπορούν να επιλέξουν ένα ήπιο καθαριστικό και μια ενυδατική κρέμα χωρίς άρωμα, με ηρεμιστικά αντιφλεγμονώδη συστατικά όπως αλόη ή γλυκερίνη, για να διατηρήσουν το δέρμα τους καθαρό και ενυδατωμένο χωρίς να αφαιρέσουν τα φυσικά του έλαια.

Ακολουθήστε το στο Google News