Το καλοκαίρι φέρνει μαζί του την προοπτική να παίζετε παιχνίδια στην ύπαιθρο, να βγείτε για πικνίκ ή για πάρτι στην παραλία και να τρώτε πολλά από τα αγαπημένα σας φρούτα και λαχανικά. Η κατανάλωση εποχιακών φρούτων και λαχανικών έχει περισσότερο όφελος, καθώς η θρεπτική τους αξία κορυφώνεται κατά τη διάρκεια της ακμάζουσας καλλιεργητικής περιόδου τους – και το σώμα μας είναι εγγενώς σχεδιασμένο να τρώει με αυτόν τον τρόπο. Αυτό δεν θα ικανοποιήσει μόνο τις ανάγκες του σώματός σας, αλλά θα σας παράσχει και τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε στις σωστές ποσότητες. Κι επειδή το seasonal living είναι στο «αίμα μας» αναζητήσαμε, εντοπίσαμε και σας προτείνουμε τρία καλοκαιρινά superfoods που υποστηρίζουν το ανοσοποιητικό σύστημα και συμβάλλουν στη γενικότερη ευεξία σας:

Κόκκινες πιπεριές

Αν και μια μετρίου μεγέθους κόκκινη πιπεριά έχει μόνο 31 θερμίδες, παρέχει το 170% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης σε βιταμίνη C. Εκτός από την ενίσχυση του ανοσοποιητικού σας συστήματος κατά των καλοκαιρινών κρυολογημάτων, η βιταμίνη C υποστηρίζει επίσης την υγεία του δέρματος, συμβάλλοντας στη δημιουργία κολλαγόνου. Επιπλέον, η βήτα-καροτίνη της κόκκινης πιπεριάς (την οποία το σώμα μετατρέπει σε βιταμίνη Α) υποστηρίζει την υγεία των ματιών, ενώ το λυκοπένιο του λαχανικού μπορεί να συμβάλλει στην πρόληψη του καρκίνου.

Πώς να τις καταναλώσετε: Προσθέστε αυτό το νόστιμο λαχανικό στην επόμενη σαλάτα σας για λίγο χρώμα και θρεπτικές ουσίες! Αν δεν σας αρέσουν ωμές, μπορείτε να τις απολαύσετε ψημένες στη σχάρα, πασπαλισμένες με ελαιόλαδο, μπαλσαμικό ξύδι και μαϊντανό. Συνδυάζονται επίσης καλά με χούμους!

Γλυκοπατάτες

Οι γλυκοπατάτες είναι μια καλή πηγή υδατανθράκων, που παρέχουν άμεση ενέργεια. Είναι επίσης γεμάτες με βήτα-καροτίνη, βιταμίνη C, βιταμίνη Β6 και κάλιο, τα οποία βοηθούν στη βελτίωση του ανοσοποιητικού συστήματος και στην υγεία του πεπτικού συστήματος, αποτρέποντας τη δυσκοιλιότητα. Οι γλυκοπατάτες αποτελούν, τέλος, μια καλή επιλογή σνακ για τα παιδιά.

Πώς να τις καταναλώσετε: Μπορούν να καταναλωθούν βραστές, πολτοποιημένες ως πουρές, να γίνουν pancakes και να συνοδευτούν από φρέσκα φρούτα, σπιτικές μαρμελάδες, μέλι ή σιρόπι ζεστής σοκολάτας…

Πεπόνια

Τα πεπόνια περιέχουν σημαντικές ποσότητες νερού, κάλιο, μαγνήσιο, βιταμίνη Α, Β6 και νιασίνη. Βοηθούν στη ρύθμιση της θερμοκρασίας του σώματος και της αρτηριακής πίεσης, σας κρατούν ενυδατωμένους και προάγουν την υγεία του δέρματός σας. Για τις έγκυες γυναίκες, τα πεπόνια είναι χρήσιμα για τον έλεγχο των επιπέδων σακχάρου στο αίμα, επειδή έχουν καλές ποσότητες τόσο διαλυτών όσο και αδιάλυτων φυτικών ινών.

Πώς να τα καταναλώσετε: Μπορούν να καταναλωθούν ως μέρος μιας φρουτοσαλάτας, να μπουν σε δροσερές καλοκαιρινές σούπες, να προσθέσουν μια ιδιαίτερη γεύση στις σάλτσες σας ή να καταναλωθούν φρέσκα με τη μορφή χυμού.

Η συμπερίληψη εποχιακών «σούπερ τροφών» είναι το πρώτο βήμα για να παραμείνετε υγιείς και τρεφμένοι. Συμβουλευτείτε έναν διαιτολόγο για ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα γευμάτων που ταιριάζει στον τρόπο ζωής σας.

Ακολουθήστε το στο Google News