Μπορεί να αναρωτιέστε γιατί παρότι βάζετε τα δυνατά σας, νιώθετε ότι δεν καταφέρνετε τίποτα. Ύστερα δουλεύετε όλο και πιο σκληρά. Μερικές φορές όμως, το να πιέζετε τον εαυτό σας στα όριά του δεν είναι η απάντηση.

Ακολουθούν τρεις μικρές αλλαγές που μπορείτε να κάνετε για να αυξήσετε την παραγωγικότητά σας και να πετύχετε περισσότερα πράγματα με λιγότερη προσπάθεια:

1. Ευθυγραμμίστε τον χώρο εργασίας σας με την προσωπικότητά σας

Ο συνυπολογισμός των χαρακτηριστικών της προσωπικότητάς σας κατά τη διαμόρφωση του χώρου εργασίας σας μπορεί να δημιουργήσει μια σταθερή και υποστηρικτική βάση για την εργάσιμη ημέρα σας.

Διαβάστε επίσης: Βάλτε αυτό το αντικείμενο στο γραφείο και ανακουφιστείτε από το εργασιακό άγχος

Διαπιστώνετε ότι αποσπάται συχνά η προσοχή σας και ότι είστε άσκοπα τεταμένοι όταν εργάζεστε; Ίσως ήρθε η ώρα να αναδιαμορφώσετε το χώρο εργασίας σας.

Μια πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Journal of Research in Personality διεξήγαγε έρευνες σε πραγματικό χρόνο και γενικές έρευνες σε ομοσπονδιακούς υπαλλήλους σχετικά με την προσωπικότητά τους και το περιβάλλον του σταθμού εργασίας τους.

Κατά μέσο όρο, η μελέτη διαπίστωσε ότι οι εργαζόμενοι σε σταθμούς εργασίας ιδιωτικού γραφείου ήταν πιο συγκεντρωμένοι. Εάν η προσωπικότητά σας είναι ευαίσθητη στους περισπασμούς, σκεφτείτε να βρείτε ένα ήσυχο σημείο για να εργαστείτε ή επενδύστε σε προϊόντα που σας βοηθούν να αποκλείσετε τα άσχετα ερεθίσματα, όπως τα ακουστικά με προστασία από τον θόρυβο.

Η πραγματοποίηση μικρών, βασισμένων στην προσωπικότητα προσαρμογών, όπως η ύπαρξη περισσότερου φυσικού φωτισμού ή ένα γραφείο χωρίς ακαταστασία, μπορεί να έχει ισχυρά, θετικά αποτελέσματα στην παραγωγικότητά σας. Να θυμάστε ότι η αλλαγή του χώρου είναι πολύ πιο εύκολη και πιο πρακτική από το να προσπαθείτε να αλλάξετε την προσωπικότητά σας.

2. Καταπολεμήστε το σύνδρομο του απατεώνα

Το σύνδρομο του απατεώνα είναι η αβάσιμη πεποίθηση ότι δεν είστε τόσο καλοί στη δουλειά σας όσο νομίζουν οι άλλοι ότι είστε. Σύμφωνα με έρευνες, αυτό επηρεάζει το 65% του εργατικού δυναμικού σήμερα.

Η πεποίθηση αυτή είναι ευρέως γνωστό ότι περιορίζει τις δυνατότητες των ανθρώπων, ροκανίζοντας την αυτοεκτίμηση και την αυτοπεποίθησή τους. Έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Academy of Management Journal επιβεβαιώνει ότι τα συναισθήματα ανεπάρκειας μπορούν να κάνουν τους ανθρώπους να είναι πιο ευχάριστοι με τους συναδέλφους και τους πελάτες τους.

Αυτό το ένστικτο μπορεί να σας βοηθήσει να οικοδομήσετε ισχυρές εργασιακές σχέσεις. Οι ισχυρές εργασιακές σχέσεις έχουν τη δυνατότητα να σας εξυπηρετήσουν ακόμη καλύτερα από το να αποδείξετε ότι είστε ο πιο σκληρά εργαζόμενος στο γραφείο.

3. Επανεξετάστε το εργασιακό σας περιβάλλον

Οι άνθρωποι τείνουν να παραμένουν σε τοξικούς χώρους εργασίας πολύ περισσότερο από όσο θα έπρεπε. Το κόστος μπορεί να περιλαμβάνει ελλειπή ύπνο, δυσκολία συγκέντρωσης και αυξημένη ευπάθεια σε ψυχικές και σωματικές ασθένειες.

Σύμφωνα με τις πρόσφατες οδηγίες που εξέδωσε ο επικεφαλής των υγειονομικών υπηρεσιών των Ηνωμένων Πολιτειών, ένα τοξικό εργασιακό περιβάλλον χαρακτηρίζεται από:

  • Πολλές ώρες εργασίας
  • Περιορισμένη αυτονομία
  • Χαμηλούς μισθούς

Είναι σημαντικό να παραδεχτείτε στον εαυτό σας ότι η χαμηλή απόδοσή σας μπορεί να είναι αποτέλεσμα του τοξικού εργασιακού περιβάλλοντος. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να σπάσετε τον φαύλο κύκλο της υπερκόπωσης. Όση δουλειά και να ρίξετε σε ένα τέτοιο περιβάλλον, δεν θα είναι ποτέ αρκετή.

Ακολουθήστε το στο Google News