«Η προσέγγισή μου στην άσκηση βασίζεται στον συνδυασμό τριών στυλ: της καρδιοαναπνευστικής προπόνησης, της μυϊκής ενδυνάμωσης, καθώς και της διάτασης και τόνωσης των μυών», αποκαλύπτει η ίδια η Kate Hudson. Η 36χρονη κόρη της επίσης ηθοποιού Goldie Hawn επισημαίνει ότι το μυστικό για να νιώθει ο οποιοσδήποτε καλά με το σώμα του και να είναι υγιής συνίσταται στο να κατανοήσει ότι δεν υπάρχει μια τέλεια σιλουέτα για όλους - το ιδανικό σώμα δεν είναι ο στόχος. Αντιθέτως, ο στόχος είναι να νιώθουμε καλά με το σώμα που έχουμε. «Αυτό μας χαρίζει αυτοπεποίθηση, μας κάνει να νιώθουμε και να φαινόμαστε σε φόρμα και να είμαστε ευχαριστημένοι», τονίζει η ίδια. Μέσα από τις σελίδες του βιβλίου της «Pretty Happy: Healthy Ways to Love Your Body», αποκαλύπτει πώς η ίδια φροντίζει τον εαυτό της με την άσκηση και την κατάλληλη διατροφή. Ποια είναι, λοιπόν, τα μυστικά της εξαιρετικά γυμνασμένης σιλουέτας της;

Γυμναστική κάθε μέρα;
«Μακάρι να μπορούσα να γυμνάζομαι κάθε μέρα, αλλά δεν το κάνω. Προσπαθώ, λοιπόν, να προπονούμαι 4 φορές την εβδομάδα, αλλά μερικές εβδομάδες τις μειώνω στις 3 μέρες, επειδή απλώς δεν έχω τον χρόνο», εξομολογείται η διάσημη ηθοποιός, και εξηγεί ότι ο λόγος που αυτή η «μέθοδος των τριών ημερών» είναι αποτε-λεσματική για την ίδια οφείλεται στο γεγονός ότι έχει πλέον καταλάβει το σώμα της και τα όριά του, ξέρει πώς να το ωθήσει σε πιο σκληρή προσπάθεια μέσα στον χρόνο που έχει στη διάθεσή της, ενώ τολμάει να τροποποιήσει και να αλλάξει ασκήσεις ούτως ώστε να μεγιστοποιήσει τα οφέλη τους και το σώμα της να μη«συνηθίσει». 

Το ιδανικό και το ρεαλιστικό

Ο ιδανικός εβδομαδιαίος στόχος εκγύμνασης για την Kate Hudson είναι, σύμφωνα με την ίδια, η προπόνηση 4-5 φορές για 30-60΄ με εναλλαγή ανάμεσα σε προγράμματα καρδιοαναπνευστικά, ενδυνάμωσης και στρέτσινγκ/τόνωσης, είτε στη διάρκεια της ίδιας προπόνησης είτε σε διαφορετικές ημέρες. Ωστόσο, όπως αναγνωρίζει και η ίδια, ένας πιο ρεαλιστικός στόχος που μπορεί να την κρατήσει σε φόρμα και τον οποίο προτείνει και σε εμάς είναι:
* Μία με δύο φορές την εβδομάδα ένα εντατικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει 20-30΄ καρδιοαναπνευστική προπόνηση, 20-30΄ ενδυνάμωση και 20-30΄ στρέτσινγκ και τόνωση.
* Δύο άλλες ημέρες την εβδομάδα 15΄ είτε καρδιο-αναπνευστικής προπόνησης είτε ενδυνάμωσης είτε ασκήσεων διάτασης και τόνωσης.

Ό,τι σας αρέσει!
Η σωστή και αποτελεσματική εκγύμναση έχει άμεση σχέση με την ευχαρίστηση και τη διασκέ-δαση, επισημαίνει η Kate Hudson. Η ίδια αγαπάει τη μουσική και τον χορό. Γι’ αυτό και προπονείται συχνά σε στούντιο χορού κάνο-ντας εντατικά προγράμματα χορευτικής τζαζ, αλλά δοκιμάζει τις αντοχές της και σε μαθήματα pole dancing. Ωστόσο, αυτό που πραγματικά τη βοηθά να έχει επίγνωση του σώματός της και δεν έχει σχέση με τον χορό είναι 
το πιλάτες, όπως δηλώνει η ίδια. Πάντως, προτρέπει τον καθένα να κάνει αυτό που τον ευχαριστεί, ακόμη και αν αυτό σημαίνει να κάνει τον γύρο του τετραγώνου με παρέα περνώντας καλά.

7 στυλ 
Η μονοτονία στην άσκηση οδηγεί στην πλήξη και αυτό η Kate Hudson το γνωρίζει καλά. Γι’ αυτό και στις σελίδες του νέου της βιβλίου παραθέτει 7 «τύπους αθλουμένων» για όσους θέλουν να βάλουν την άσκηση στη ζωή τους και να μην την εγκαταλείψουν. Το μυστικό, όπως λέει και η ίδια, είναι να βρείτε ποιο στυλ σάς ταιριάζει δοκιμάζοντας όσα περισσότερα μπορείτε. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα το αλλάξετε στην πορεία. «Όπως ξέρετε, εγώ αλλάζω συνεχώς», θυμίζει η ίδια στους αναγνώστες της.   
1. Οι εξερευνητές: Κάντε γιόγκα, σέρφινγκ, αναρρίχηση, κωπηλασία.
2. Αυτοί που θέλουν κίνηση:  Κάντε τρέξιμο, περπάτημα, ποδήλατο, spinning (στατική ποδηλασία), σκι.
3. Οι δυνατοί: Κάντε ασκήσεις με βάρη, cross-fit, ασκήσεις στα όργανα του γυμναστηρίου.
4. Οι χορευτές: Κάντε από ζούμπα μέχρι χορούς ballroom και οτιδήποτε ανάμεσα! 
5. Αυτοί που ζητούν την τόνωση: Κάντε πιλάτες, μαθήματα μπαλέτου, barre à terre. 
6. Οι παιχνιδιάρηδες: Κάντε χούλα-χουπ, σκοινάκι, τραμπολίνο και παίξτε με τα παιδιά σας!
7. Οι ανταγωνιστικοί: Κάντε κολύμβηση, τένις, σκουός, μπάσκετ, βόλεϊ. 

Το μενού της Kate
Η αμερικανίδα ηθοποιός είναι παθιασμένη με την άσκηση, αλλά φαίνεται κάπως πιο χαλαρή με τη διατροφή. Ο στόχος της είναι να τρώει 5 μικρά γεύματα την ημέρα και να αποφεύγει τα επεξεργασμένα τρόφιμα, καθώς και την υπερβολική κατανάλωση κρέατος. Πάντως, η μεγαλύτερή της δυσκολία ήταν να εντάξει το πρωινό στη διατροφή της, μια και έχει δηλώσει ότι το πρωί συνήθιζε να πίνει μόνο έναν καφέ.