Οι έξι ασκήσεις που σας προτείνουμε προέρχονται από δύο διαφορετικές μεθόδους σωματικής αγωγής: το στρέτσινγκ και το σοτάι. Το στρέτσινγκ βοηθάει στην αποσυμπίεση των σπονδύλων και όλων των αρθρώσεων, τονώνει την κυκλοφορία του αίματος, βελτιώνει την οξυγόνωση των ιστών, ενώ επιτείνει τη ροή της ζωτικής ενέργειας. Το σοτάι είναι μια σχετικά πρόσφατη ιαπωνική μέθοδος επανορθωτικών ασκήσεων, κάποιες από τις οποίες μπορείτε να κάνετε μόνοι σας (self sotai). Οι ασκήσεις του σοτάι βοηθούν στην αποκατάσταση της ισορροπίας στο σώμα, η οποία συνήθως διαταράσσεται από την κακή στάση που υιοθετούμε λόγω μυικών εντάσεων ή πόνων.




• Oι κινήσεις γίνονται εφόσον δεν υπάρχει πόνος. Aλλιώς, πρέπει να διακόπτετε αμέσως την άσκηση.

• Aν εμφανιστεί πόνος κατά την άσκηση, δοκιμάστε να την κάνετε ισομετρικά. Φροντίστε δηλαδή η αντίσταση να είναι ισόποση με την κίνηση έτσι ώστε, ακόμα κι αν δεν είναι ορατή η κίνηση, να λειτουργούν οι μύες που μας ενδιαφέρουν.

Δείτε επίσης: