Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του vita.gr στην Google

Έχω ένα γιο που σε 20 μέρες κλείνει τα 14 και δεν έχει μπει ακόμα στην εφηβεία. Κάναμε ορμονικές εξετάσεις και έχει πολύ χαμηλό ποσοστό τεστοστερόνης (0.20nmol/l). Τι να κάνω;
Ελίνα

Τα αγόρια μπορεί και φυσιολογικά να αργήσουν να μπουν στην εφηβεία μέχρι και τα 15, υπό την προϋπόθεση όμως ότι έχουν αποκλειστεί ορμονικές ή άλλες ανωμαλίες. Σε αυτή τη περίπτωση η οστική ηλικία του αγοριού αυτού πρέπει να είναι αρκετά μικρότερη. Η εκτίμηση όμως αυτή εναπόκειται στον ειδικό ενδοκρινολόγο, καθώς και το κατά πόσον θα πρέπει να περιμένει κανείς κάποιους μήνες μήπως αρχίσει αυτόματα η εφηβεία ή αν θα έπρεπε να αρχίσει κάποια επιβοηθητική θεραπεία προς τη κατεύθυνση αυτή από τώρα.