Η έρευνα σε περίπου 5.000 παιδιά, έδειξε ότι υπάρχει μια συσχέτιση ανάμεσα στην άσκηση και την σχολική επίδοση στη γλώσσα, τα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι υπήρχε μια αύξηση στις σχολικές επιδόσεις για κάθε επιπλέον 17 λεπτά που τα αγόρια αθλούνταν, καθώς και για κάθε 12 λεπτά όσον αφορά τα κορίτσια.

Ειδικότερα τα κορίτσια, σύμφωνα με τους ερευνητές των Πανεπιστημίων Strathclyde και Dundee, φάνηκε ότι είχαν ένα ιδιαίτερο προβάδισμα όσον αφορά τις φυσικές επιστήμες.

Τα παιδιά που ασχολούνταν με σπορ συστηματικά είχαν καλύτερες ακαδημαϊκές επιδόσεις στην ηλικία των 11, των 13 αλλά και των 16.

Οι ειδικοί τολμούν να υποθέσουν ότι με βάση τα ευρήματά τους – κάθε επιπλέον 15 λεπτά άσκησης βελτιώνουν κατά το ένα τέταρτο του βαθμού την επίδοση – ένα παιδί που αθλείται 60 λεπτά την ημέρα θα μπορούσε να βελτιώσει τους βαθμούς τους κατά έναν ολόκληρο βαθμό π.χ. από Β σε Α.

Η έρευνα δημοσιεύθηκε στην British Journal of Sports Medicine.