Τέλος Πανελληνίων. Καιρός για αδυνάτισμα. Είμαι σχεδόν 18 χρονών και έχω πάρει 10 κιλά αυτόν τον χρόνο. Οι πανελλήνιες φταίνε, συνηθισμένη δικαιολογία! Θα ήθελα να μου προτείνετε κάποια δίαιτα ώστε να τα χάσω αυτά τα κιλά σε σύντομο χρονικό διάστημα. Είμαι περίπου 80 κιλά με ύψος 1,70. Περιμένω την απάντησή σας. Φιλικά, Μαρία

Μαρία μου,
μια προτεινόμενη πρώτη διατροφή μπορεί να είναι η παρακάτω. Σίγουρα θα με βοηθούσε αν γνώριζα καλύτερα τις διατροφικές σου συνήθειες ή αν έχεις τυχόν κάποια δυσανεξία ή αλλεργία 

Πρωινό

1)      1 φλ γάλα ή γιαούρτι 1.5%  +1 φλ  δημητριακά

2)      1 τοστ με γαλοπούλα & τυρί άπαχο και ντομάτα

 

    Δεκατιανό

1)      1 χυμό ανάμικτο

2)      2  φρούτα επιλογής 
(1 φρούτο: 15 κεράσια, 1 μήλο, 1/2 μπανάνα, 1 φλιτζάνι φράουλες, 1 φλιτζάνι πεπόνι) 

 

Μεσημεριανό 

1) 1 πιάτο όσπρια (φακές, ρεβίθια)+ 40γρ τυρί άπαχο +  1 φ ψωμί

2) 1 πιάτο λαδερά (φασολάκια, μπριάμ) + 60 γρ τυρί άπαχο + 1 φ ψωμί

3) 180 γ φιλέτο ψάρι ψητό + 2 φλ βραστά ανάμικτα λαχανικά (κολοκυθάκια, καρότο, πατάτες)

4) 2 μπιφτέκια μικρά + 1 φλιτζάνι ρύζι 

5) 120 γρ κοτόπουλο λεμονάτο (φούρνο) + 7-8 πατάτες κυδωνάτες + Σαλάτα πράσινη άφθονη 

6) 1,5 φλιτζάνι μακαρόνια + 4κ Σ κιμά άπαχο + 2κγ τυρί  + 1 μπολ σαλάτας

Απογευματινό 

1)      1 χυμό ανάμικτο

2)      2-3 αποξ δαμάσκηνα-σύκα

3)      1 μερίδα φρούτου + 8 ανάλατους ξηρούς καρπούς

 

Βραδινό 

 

1)      1 σαλάτα χωριάτικη + 40γρ τυρί άπαχο + 1 παξιμάδι μικρό

2)      1 τοστ  + 1 μπολ ανάμικτη σαλάτα

3)    Σαλάτα σεφ (1 αυγό βραστό) μαρούλι, ντομάτα, γαλοπούλα, τυρί , 1 παξιμάδι μικρό

4)      1 ντάκο μέτριο με ντομάτα + 60γ τυρί άπαχο + 4 ελιές /1κγ κάπαρη

5)      Ομελέτα (2 αυγά ) με  τυρί + ντομάτα+ μανιτάρια + πιπεριά +2 φ ψωμί