Νέα έρευνα από το Carlson School of Management του Πανεπιστημίου της Μινεσότα τονίζει ότι όταν επισκεπτόμαστε τα μαγαζιά και είμαστε πεινασμένοι αυξάνεται η διάθεσή μας να ψωνίσουμε, και όχι μόνο τρόφιμα.
Σε μία από τις 5 έρευνες που έκανε η συγκεκριμένη ομάδα επιστημόνων ζητήθηκε από τους συμμετέχοντες να απέχουν από το φαγητό για τουλάχιστον 4 ώρες. Στη συνέχεια τους χώρισαν σε δύο γκρουπ. Ζήτησαν από το πρώτο να κάνει μία δοκιμή κέικ με κλειστά μάτια. Στη συνέχεια και τα δύο γκρουπ, το δεύτερο τελείως νηστικό, είχαν την ευκαιρία να προμηθευτούν συνδετήρες για το γραφείο. Το πεινασμένο γκρουπ αναζήτησε 70% περισσότερους από το χορτάτο. Επιπλέον, για να διερευνηθεί πόσο περισσότερο αγοράζουν οι πεινασμένοι καταναλωτές δόθηκαν ερωτηματολόγια σε ανθρώπους που μόλις έβγαιναν από εμπορικό κέντρο. Βρέθηκε ότι οι πιο πεινασμένοι είχαν ξοδέψει 64% περισσότερα χρήματα από όσους ήταν πιο χορτάτοι.
Οι ειδικοί λοιπόν μας δίνουν μία προτροπή: «Πριν βγείτε στα μαγαζιά φροντίστε να έχετε φάει!».