ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΟΙΑ ΕΙΔΗ ΚΙΤΡΙΝΩΝ ΤΥΡΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΥΓΙΕΙΝΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΠΟΙΑ ΕΙΔΗ ΤΥΡΙΩΝ (ΕΙΤΕ ΚΙΤΡΙΝΩΝ ΕΙΤΕ ΛΕΥΚΩΝ) ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΟΦΕΛΗ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ, OΛΥΜΠΙΑ

Τα τυριά χαμηλών λιπαρών, πέρα από χρήσιμο εργαλείο στην προσπάθειά ρύθμισης του βάρους, είναι και μια πιο υγιεινή επιλογή τυριών, καθώς η χαμηλότερη περιεκτικότητά τους σε λιπαρά και ιδιαιτέρως κορεσμένα, συμβάλλει στον καλύτερο έλεγχο της χοληστερόλης και την καλή υγεία της καρδιάς. Σε σχέση με το ασβέστιο που περιέχουν δεν υστερούν σε τίποτα από τα αντίστοιχα κανονικών λιπαρών. Γενικότερα τα κίτρινα τυριά (κασέρι, κεφαλοτύρι, γραβιέρα, παρμεζάνα) είναι πιο πυκνά σε συστατικά σε σχέση με τα άσπρα τυριά (φέτα, μοτσαρέλα, ανθότυρο κ.α.) και άρα περιέχουν περισσότερα συστατικά και λιγότερη υγρασία. Αυτό όμως δεν είναι απαραίτητα. Γιατί ναι μεν περιέχουν περισσότερο ασβέστιο αλλά και περισσότερα λιπαρά και μάλιστα κορεσμένα, σε σχέση με τα λευκά και κατά συνέπεια και περισσότερες θερμίδες. Επιλέγουμε λοιπόν το τυρί που θα καταναλώσουμε ανάλογα με τις ανάγκες μας. Για άτομα λοιπόν τα οποία ελέγχουν τα λιπαρά στη διατροφή τους (π.χ. που προσπαθούν να χάσουν βάρος, που έχουν υψηλά επίπεδα χοληστερόλης) επιλέγουμε το άσπρο τυρί. Για άτομα που βρίσκονται στην ανάπτυξη (παιδιά) ή που έχουν αυξημένες απαιτήσεις σε ασβέστιο (π.χ. γυναίκες με οστεοπόρωση) επιλέγουμε τα κίτρινα τυριά.

Ακολουθήστε το στο Google News