Σε έρευνά τους που δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση Child Development οι ειδικοί του Πανεπιστημίου Wisconsin-Madison εξηγούν ότι η εκμάθηση νέων λέξεων είναι μια σημαντική δεξιότητα που παρέχει τη βάση για την ακαδημαϊκή επιτυχία των παιδιών.

Ωστόσο τα σύγχρονα σπίτια είναι γεμάτα με θορύβους που αποσπούν την προσοχή, όπως η τηλεόραση, το ραδιόφωνο ακόμη και οι ομιλίες των ανθρώπων που μπορούν να επηρεάσουν τον τρόπο που τα παιδιά μαθαίνουν λέξεις σε μικρή ηλικία.

Οι ερευνητές στο πλαίσιο της έρευνας μελέτησαν τον τρόπο με τον οποίο επηρεάζονταν οι ικανότητες εκμάθησης νέων άγνωστων λέξεων σε 106 παιδιά ηλικίας 22-30 μηνών στο πλαίσιο τριών διαφορετικών πειραμάτων με διαφορετικά επίπεδα θορύβου.

Με βάση τα συμπεράσματα της έρευνάς τους οι ερευνητές εφιστούν την προσοχή στους ενήλικες ότι πρέπει να είναι πιο προσεκτικοί αναφορικά με το επίπεδο του θορύβου που υπάρχει στο χώρο όταν αλληλεπιδρούν με τα μικρά παιδιά.

Τα αποτελέσματά της έρευνάς τους συνάδουν με εκείνα προηγούμενων ερευνών σύμφωνα με τα οποία τα θορυβώδη περιβάλλοντα μπορεί να επηρεάσουν την νοητική ανάπτυξη των παιδιών.