Τα γαλακτοκομικά προϊόντα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λίπη και χοληστερόλη.

Ωστόσο, έρευνες των Εθνικών Ινστιτούτων Υγείας των ΗΠΑ έχουν δείξει ότι τα γαλακτοκομικά με πλήρη λιπαρά δεν επηρεάζουν αρνητικά τη χοληστερόλη και τη γενικότερη υγεία, ακόμη και των ανθρώπων με υψηλά επίπεδα χοληστερόλης και κίνδυνο καρδιοπάθειας.

Πολλοί άνθρωποι όμως καταναλώνουν μόνο γαλακτοκομικά προϊόντα με χαμηλά λιπαρά ή χωρίς λιπαρά. Αυτά τα προϊόντα στερούνται μερικών ευεργετικών ιδιοτήτων που έχουν οι πλήρεις σε λιπαρά εκδοχές των τροφών.

Για παράδειγμα, μόνο τα πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα περιέχουν τη βιταμίνη Κ2, η οποία βοηθάει στην προστασία της καρδιάς και των οστών κρατώντας το ασβέστιο μέσα στα οστά σας και έξω από τις αρτηρίες σας.

Επιπλέον, τα πλήρη σε λιπαρά γαλακτοκομικά περιέχουν συζευγμένο λινολεϊκό οξύ (CLA). Έκθεση των Εθνικών Ινστιτούτων Υγείας των ΗΠΑ, η οποία προέκυψε από αρκετές έρευνες, βρήκε ότι το CLA μπορεί να ενισχύσει την απώλεια κιλών.

Η κατανάλωση γαλακτοκομικών με πλήρη λιπαρά μπορεί επίσης να βελτιώσει τη σύνθεση του σώματός σας καθώς χάνετε κιλά, αλλά και καθώς γερνάτε.

Στο πλαίδιο μελέτης, άντρες και γυναίκες άνω των 60 ετών, οι οποίοι πρόσθεσαν 210 γραμμάρια τυριού ρικότα στην καθημερινή τους δίαιτα για 12 εβδομάδες, είχαν βελτίωση στη μυϊκή τους μάζα, την ισορροπία και τη δύναμή τους.

Δείτε επίσης: