Όποιο και αν είναι το μεταφορικό σας μέσο, πρέπει να έχετε πάντα μαζί σας μικρά σνακ για το παιδί που να είναι εύκολο να έχετε μαζί σας, να αποθηκεύονται και να έχουν τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.

 

  1. Μπάρες δημητριακών. Πλούσιες σε φυτικές ίνες και με λίγη ζάχαρη, οι μπάρες είναι ο ιδανικός τρόπος για πρόσληψη θρεπτικών συστατικών. Ακόμα καλύτερα, κόψτε την σε κομμάτια και ρίξτε την σε ένα γιαούρτι .
  2. Δημητριακά με λίγη ζάχαρη. Μπορείτε να τα έχετε σκέτα σε μία διάφανη σακούλα τροφίμων ή να τα συνδυάσετε με ένα κλειστό γιαούρτι που θα έχετε μαζί σας. Αν θέλετε να αφιερώσετε λίγο χρόνο, φτιάξτε τρούφες δημητριακών. Ανακατέψτε 1 φλιτζάνι βούτυρο από αμύγδαλο, 1 φλιτζάνι μέλι, λίγη κανέλα, 2 φλιτζάνια ρύζι δημητριακών και 1 φλιτζάνι άγλυκη καρύδα. Φτιάξτε μπαλάκια και βουτήξτε τα σε ψιλοκομμένο ηλιόσπορο. Βάλτε τα στο ψυγείο μέχρι να παγώσουν και έχετε ένα υγιεινό σνακ.
  3. Μικρές αραβικές πίτες ολικής άλεσης. Μπορείτε να τις κάνετε αλμυρές με τυρί, γαλοπούλα και φύλλα από σπανάκι ή γλυκές με τυρί κρέμα και λίγη μαρμελάδα.
  4. Φρέσκα φρούτα. Αφήστε το παιδί να διαλέξει τα αγαπημένα του φρούτα, κόψτε τα σε μπουκιές και βάλτε τα σε ένα μικρό χρωματιστό ταπεράκι
  5. Χούμους. Το χούμους είναι πλούσιο σε Β6, σίδηρο και φυλλικό οξύ. Μπορείτε να το απλώσετε σαν βούτυρο σε φέτες ψωμιού ή τορτίγιας και να το συνοδεύσετε με φέτες αγγουριού, καρότα και πιπεριές.
Δείτε επίσης: