Προσπαθείτε να χάσετε βάρος και βρίσκετε δύσκολο το να αντισταθείτε στο τρουφάκι που σας προσφέρει ο συνάδερφος για τη γιορτή του;

Όλοι οι άνθρωποι ερχόμαστε αντιμέτωποι με τις λιγούρες και για όλους μας είναι δύσκολο πολλές φορές να συγκρατηθούμε. Ωστόσο, το αδυνάτισμα είναι μια διαδικασία που απαιτεί αυτοσυγκράτηση και πειθαρχία. Σίγουρα, δεν πρόκειται να παχύνετε επειδή φάγατε μια φορά ένα μπισκότο ή επειδή συνοδεύσατε το κοτόπουλό σας με τηγανιτές πατάτες, όμως συχνά μια μικρή παρασπονδία είναι… η αρχή του κακού.

Πώς μπορείτε να διαχειριστείτε τις λιγούρες σας

 

Η λύση στο -κοινό- πρόβλημα που αντιμετωπίζετε, είναι πιο απλή από όσο φαντάζεστε.

Η καλύτερη στρατηγική, λοιπόν, για να νικήσετε τις λιγούρες σας και κατ’ επέκταση να αποφύγετε την ανεξέλεγκτη κατανάλωση φαγητού, είναι να δημιουργήσετε ένα ισορροπημένο πλάνο διατροφής το οποίο περιλαμβάνει πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό και ενδιάμεσα υγιεινά σνακ.

Χάρη στον προγραμματισμό των γευμάτων σας, όταν προκύψουν οι «επικίνδυνες» λιγούρες για κάτι αλμυρό ή γλυκό, θα έχετε πρόχειρη μια υγιεινή και ολιγοθερμιδική επιλογή. Έτσι, είναι λιγότερο πιθανό να βγείτε από το διατροφικό σας πλάνο, αφού θα έχετε έτοιμη μια εναλλακτική λύση που θα σας χορτάσει.

Για να διευκολύνετε τη ζωή σας, μπορείτε να δημιουργήσετε μια λίστα από τα πιάτα που θα θέλατε να φάτε μέσα στην εβδομάδα και να οργανώσετε μια λίστα με τα υλικά που θα χρειαστείτε.

Τι πρέπει να περιέχουν τα γεύματά σας

 

 

Προτού αρχίσετε να οργανώνετε τα γεύματά σας, καλό είναι να γνωρίζετε ότι επιλέγοντας έξυπνα τις τροφές που καταναλώνετε, θα είστε σε θέση να μειώσετε την πείνα σας και να χάσετε βάρος με λιγότερο κόπο.

-Οι φυτικές ίνες προκαλούν μεγαλύτερο και παρατεταμένο κορεσμό. Έχουν την ιδιότητα μόλις εντοπίσουν νερό στον οργανισμό να το απορροφούν και να φουσκώνουν, αυξάνοντας πολύ τον όγκο τους, με αποτέλεσμα να μας προκαλούν γρήγορα αίσθημα κορεσμού και να μας κρατούν πολλή ώρα χορτάτες, αφού έτσι μένουν για αρκετό χρόνο στο έντερό μας. Παράλληλα, ρυθμίζουν καλύτερα τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα, με αποτέλεσμα να έχετε λιγότερες λιγούρες.

-Η πρωτεΐνη συμβάλλει στο αδυνάτισμα χάρη στην ιδιότητά της να απορροφάται σταδιακά από το στομάχι, αυξάνοντας έτσι το αίσθημα του κορεσμού. Αντιθέτως, οι υδατάνθρακες απορροφώνται πιο γρήγορα από το στομάχι και το έντερο, με αποτέλεσμα να σας παρέχουν ενέργεια, αλλά να σας κάνουν επίσης να πεινάτε μετά από λίγο. Μάλιστα, όταν η κατανάλωση πρωτεϊνών συνδυάζεται με τη γυμναστική, αυξάνεται η μυϊκή μάζα και κατ’ επέκταση οι ημερήσιες καύσεις του οργανισμού σας.

Extra tip: Πολλές φορές νομίζετε ότι πεινάτε, ενώ στην πραγματικότητα έχει αφυδατωθεί ο οργανισμός σας. Φροντίστε να είστε συνεχώς ενυδατωμένη, έχοντας πάντα ανά χείρας ένα μπουκαλάκι νερό. Άλλωστε, το νερό έχει την ιδιότητα να κόβει την όρεξη και να ενεργοποιεί τον μεταβολισμό.