Της Φωτεινής Βασιλοπούλου

Σε έναν κόσμο που η πληροφορία είναι παντού και ταξιδεύει πιο γρήγορα από ποτέ, η εγκυρότητά της είναι το ζητούμενο. Δεν αρκεί μόνο να έχουμε πρόσβαση σε αυτή, αλλά πρέπει να είναι και αξιόπιστη, ειδικά όταν αφορά θέματα υγείας.

Όταν πληροφορήθηκα για τη νέα εφαρμογή Μedi ON app της Interamerican  την βρήκα αρκετά ενδιαφέρουσα και την κατέβασα στο κινητό μου. Πριν λίγο καιρό λοιπόν είχα μπουκωμένη μύτη και φτερνιζόμουν. Παρόλα που ήταν τα γνωστά συμπτώματα της αλλεργικής μου ρινίτιδας, κάποια στιγμή μου μπήκαν ιδέες ότι αυτή τη φορά μπορεί να μην οφείλονται στην αλλεργία, αλλά σε κάποια ίωση ή ακόμη χειρότερα στον κορωνοϊό.

Έτσι, την ίδια στιγμή μπήκα στην εφαρμογή, μου εμφάνισε την ειδική φόρμα, και έβαλα τα συμπτώματα. Με βάση αυτά που έγραφα άρχισε να μου κάνει διάφορες ερωτήσεις όπως π.χ. αν έχω ιστορικό αλλεργιών, αν πονάω σε περιοχές που μου έδειχνε κ.λ.π. και πολύ γρήγορα κατάλαβα ότι μάλλον υπερέβαλα γιατί όπως προέκυψε, με βάση τα συμπτώματα που έγραψα, οφείλονταν πιθανότατα στην αλλεργία που συνήθως τέτοια εποχή με επισκέπτεται. Την επομένη απευθύνθηκα και στο γιατρό μου για να είμαι σίγουρη και μου το επιβεβαίωσε. Βέβαια, είχα και την επιλογή αν ήθελα, να μιλήσω την ίδια στιγμή και με γιατρό της Γραμμής Υγείας από την Interamerican, είτε μέσω chat, είτε μέσω τηλεφώνου ωστόσο θεώρησα ότι δεν ήταν απαραίτητο, άλλωστε το πρόβλημά μου δεν ήταν επείγον, και ήθελα να απευθυνθώ στον θεράποντα γιατρό μου.

Οι πρώτες εντυπώσεις που είχα από την εν λόγω εφαρμογή ήταν θετικές. Πρώτα από όλα είναι πολύ εύκολη στη χρήση. Επιπλέον, από τη στιγμή που έβαλα το πρώτο σύμπτωμα οι ερωτήσεις που καλούμουν να απαντήσω ήταν διαδοχικές και εύστοχες. Και το πιο σημαντικό πήρα απαντήσεις άμεσα για κάποια συμπτώματα που με προβλημάτισαν.

Η τεχνολογία μας δίνει πλέον πολλές δυνατότητες και μπορούμε να την έχουμε σύμμαχό μας όταν κάνουμε σωστή χρήση. Στην προκειμένη λοιπόν περίπτωση ένιωσα ότι το Μedi ON app είναι ένα ακόμη «εργαλείο» που έχω στα χέρια μου από την Interamerican – μια και είναι διαθέσιμο αποκλειστικά για τους κατόχους ατομικού ασφαλιστικού συμβολαίου υγείας της εταιρείας – και θα κάνει τη ζωή μου πιο εύκολη, αφού μπορώ να το έχω πάντα μαζί μου και να ανατρέχω στη βοήθειά του ανά πάσα στιγμή. Παρόλα αυτά σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστά την επίσκεψή μας στο γιατρό, ωστόσο χρησιμοποιώντας την εφαρμογή έχω τη δυνατότητα άμεσα οποιαδήποτε μέρα όπου και αν είμαι να έχω μια πρώτη εκτίμηση για τα τυχόν συμπτώματα που με ανησυχούν.

Η εφαρμογή έχει χρησιμοποιηθεί ήδη από 3.000.000 χρήστες διεθνώς και έχει πραγματοποιήσει 4.000.000 αξιολογήσεις συμπτωμάτων, οι οποίες μέσω της μηχανικής μάθησης (machine learning) εξελίσσουν τον αλγόριθμο και βελτιώνουν διαρκώς την ακρίβειά της.

Δείτε όλες τις πληροφορίες εδώ.

Το Medi ON είναι ένας ακόμα τρόπος για την Interamerican να σταθεί δίπλα στην κοινωνία, καθώς ανταποκρίνεται και στις ανάγκες για την αντιμετώπιση της πανδημίας, και εντάσσεται σε ένα σύνολο πολλών και διαφορετικών ενεργειών που πραγματοποίησε, όταν όλοι μας, άνθρωποι, θεσμοί, επιχειρήσεις, κληθήκαμε να δείξουμε αντοχή, αισιοδοξία & αλληλεγγύη. Δείτε τους τρόπους που διάλεξε η #Interamerican να σταθεί υπεύθυνα δίπλα τους.