Το ροδάκινο είναι εξαιρετικά πλούσιο σε νερό, γι’ αυτό και είναι σημαντικό για την ενυδάτωση του οργανισμού μας. Αποτελεί καλή πηγή φυτικών ινών, συμβάλλοντας έτσι στη μείωση της «κακής» χοληστερίνης και είναι πλούσιο στις βιταμίνες C και Ε, με αποτέλεσμα να ενισχύει την άμυνα του οργανισμού και να προστατεύει από γαστρεντερολογικές διαταραχές. Επιπλέον, περιέχει φώσφορο, σίδηρο και ασβέστιο, ενώ είναι πλούσιο και σε αντιοξειδωτικά. Το βρίσκουμε στην αγορά συνήθως μέχρι το τέλος του καλοκαιριού. Οι δυο βασικές κατηγορίες ροδάκινων είναι τα λευκόσαρκα που είναι ανοιχτόχρωμα εξωτερικά και η σάρκα τους είναι λευκή και τα κιτρινόσαρκα, των οποίων το χρώμα τείνει προς το κόκκινο, ενώ η σάρκα τους είναι κίτρινη. Η διαφορά του ροδάκινου με το νεκταρίνι είναι ότι το δεύτερο δεν έχει το χαρακτηριστικό χνούδι του πρώτου.

Τι θα ήταν καλό να προσέξετε:

  • Το ροδάκινο πρέπει να έχει το χαρακτηριστικό χρώμα και άρωμα, να είναι ελάχιστα μαλακό όταν το πιέζουμε και να μην είναι χτυπημένο.
  • Το ροδάκινο είναι ευαίσθητο στη ζέστη και αν δεν φαγωθεί άμεσα θα πρέπει να μπει στο ψυγείο, όπου συντηρείται για λίγες μέρες.
  • Μπορούμε να φτιάξουμε εξαιρετικά γλυκά, μαρμελάδες, κομπόστες, λικέρ, ακόμα και γρανίτες.
Δείτε επίσης: