Ανακαλύψτε μαζί με το GEO, όλα τα συναρπαστικά μυστικά του πλανήτη:

Περιβάλλον, οικολογία, φύση, γεωγραφία, επιστήμες, παγκόσμια ιστορία σε ένα ταξίδι-εμπειρία, στα ανεξάντλητα θαύματα της μητέρας Γης

Δείτε τον κόσμο με διαφορετική ματιά!

Σε αυτό το τεύχος:

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Παλαιοανθρωπολογία στην Ελλάδα;
Ο άνθρωπος της Αταπουέρκα και άλλες ιστορίες.

Ο ομότιμος καθηγητής δρ Αντώνης Μπαρτσιώκας ξετυλίγει ιστορίες που, μέσα από ένα απολιθωμένο δόντι, μία γνάθο, ένα κρανίο ή ένα σπασμένο μηριαίο οστό, συνθέτουν ένα κομμάτι από το τεράστιο παλαιοανθρωπολογικό αφήγημα της ανθρωπότητας.

ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Η τέχνη της αφοσίωσης σε έναν σκοπό.

Κάποιοι άνθρωποι συντονίζουν όλες τις ενέργειές τους για να επιτύχουν αυτό που θεωρούν σημαντικό στη ζωή τους. Τι μπορούμε να μάθουμε από αυτούς; Την αειφόρο χρήση μιας σπάνιας και πολύτιμης ιδιότητας: της αφοσίωσής μας. Σε ένα κόσμο γεμάτο περισπασμούς, βαδίζοντας προς τον στόχο μας, μαθαίνουμε να αποκλείουμε το ασήμαντο και το περιττό.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Αφρική: στην καρδιά του ποταμού Ζαμβέζη.

Δύο δημοσιογράφοι του GEO ταξίδεψαν στον πολυσύχναστο ποταμό για εβδομάδες και μας παρουσιάζουν εντυπωσιακές εικόνες από τους καταρράκτες του, αλλά και όψεις της επίμοχθης, καθημερινής ζωής στις όχθες του.

ΙΣΤΟΡΙΑ

Η μεγάλη πλημμύρα της μελάσας.

Στις 19 Ιανουαρίου 1915, η έκρηξη μιας δεξαμενής αποθήκευσης στη γειτονιά της Βοστώνης προκάλεσε ένα από τα πιο παράξενα ατυχήματα της ιστορίας. Ποιος ευθυνόταν για την καταστροφή;

ΤΑΞΙΔΙ

Βιετνάμ: από το πολυσύχναστο Ανόι στο ιστορικό Χόι Αν

Διασχίζοντας τη χώρα συναντάμε γαλήνιους βουδιστικούς ναούς, ερημικές παραλίες, καταφύγια άγριας ζωής, όψεις μιας ανέγγιχτης Ασίας.

ΥΓΕΙΑ

Η άμυνα του οργανισμού γερνά. Πώς θα την ενισχύσουμε;

Το ανοσοποιητικό μας σύστημα είναι λιγότερο αποτελεσματικό στα γηρατειά και αυτό μας κάνει πιο ευάλωτους στις επιθέσεις των ιών και των βακτηρίων. Η γιατρός Anja Kwetkat εξηγεί τι συμβαίνει στο σώμα μας και πώς μπορούμε να προστατευτούμε από τις λοιμώξεις.

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Εφηβεία σε καραντίνα

Ποια συναισθήματα καλούνται να διαχειριστούν οι έφηβοι την περίοδο της πανδημίας; Πώς ο «χαμένος χρόνος» του εγκλεισμού αξιοποιείται σε συνθήκη ενδυνάμωσης, καλλιέργειας δεξιοτήτων, ενίσχυσης της προσαρμοστικότητας;