Το Vyrao είναι μια νέα σειρά πέντε αρωμάτων που προσπαθεί να «χωρέσει» τις αρχές της ενεργειακής θεραπείας μέσα σε ένα μπουκάλι αρώματος.

Αυτό μπορεί να ακούγεται σαν μια μακρά ιδέα, αλλά η ιδρύτρια της μάρκας, Yasmin Sewell, έχει εδραιώσει την φήμη της καριέρα της στο να δημιουργεί τάσεις.

Πριν δημιουργήσει την μάρκα Vyrao, η Sewell ήταν σύμβουλος λιανικής πώλησης που εργάστηκε στα πολυκαταστήματα Barneys, Farfetch και Browns, όπου ήταν μια από τις πρώτες που πρωτοστάτησε στο έργο των γυναικείων ενδυμάτων του οίκου Christopher Kane και JW Anderson αντίστοιχα.

Μπορεί ένα άρωμα να μας αλλάξει την ζωή… κυριολεκτικά;

Η Sewell πριν από την κυκλοφορία, παραδέχεται ότι θα ήταν δύσκολο να κερδίσει την προσοχή των καταναλωτών για ένα έργο όπως αυτό πριν από λίγα χρόνια πριν το ευ ζην γίνει η βιομηχανία πολλών τρισεκατομμυρίων δολαρίων που είναι σήμερα, πλήρης με μια διαρκώς διευρυνόμενη αγορά πρόθυμη να δοκιμάστε τα πάντα, από γιόγκα προσώπου έως διαλογισμό γέλιου.

Η ίδια η Sewell πιστεύει εδώ και πολύ καιρό στην θεραπευτική δύναμη της ενέργειας και είναι επίσης εκπαιδευμένη στο ρέικι και σε άλλες πρακτικές.

Επιπλέον, το Vyrao λανσάρεται σε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα στιγμή για τη βιομηχανία ευεξίας, καθώς νέες μορφές αυτο-φροντίδας, όπως ηχητική απόδραση ή η αρωματοθεραπεία, αναμένεται να αποκτήσουν μεγαλύτερη πολιτιστική προβολή.

Τα αρώματα έχουν σχεδιαστεί ως παιχνιδιάρικα ενισχυτικά της διάθεσης, ένας τρόπος ενσωμάτωσης της θετικής ενέργειας στην καθημερινή ζωή », λέει η Sewell στο Wallpaper. «Το άρωμα είναι συναισθηματικό, προκαλεί ισχυρά συναισθήματα, ζωντανές αναμνήσεις, ενεργοποιεί το πνεύμα και ξυπνά το μυαλό. Ενώ ιδρύθηκε πριν από την Covid, ο σκοπός του Vyrao έγινε πιο ουσιαστικός καθώς επιδιώξαμε βαθύτερη σύνδεση και περισσότερη χαρά μέσω της πανδημίας ».

Στο πλαίσιο της κυκλοφορίας του Vyrao, η Sewell αξιοποίησε τα ταλέντα διαφόρων φωτογράφων και εικονογράφων για να δημιουργήσει συγκεκριμένα έργα για τα διάφορα αρώματα.

Πως μυρίζει η ενσυναίσθηση;

Πέρυσι, ηγήθηκε μιας εργασίας – πείραμα στο Selfridges όπου ζήτησε από επτά φοιτητές μόδας από το Πανεπιστήμιο του Westminster να αναβαθμίσουν ρούχα σχεδιαστών και να «ανανεώσουν την ενέργεια» των ενδυμάτων με τεχνικές θεραπείας, όπως μάντρα, ενεργειακοί κρύσταλλοι και κύκλοι σελήνης.

Με τα πέντε αρώματα στο χέρι και μια αποστολή για την εξισορρόπηση των τσάκρα των ανθρώπων, η Sewell σχεδιάζει να λανσάρει κεριά, θυμίαμα και άλλα προϊόντα ευεξίας για το σώμα και το σπίτι.

«Το άρωμα είναι ένα τόσο ισχυρό εργαλείο για θεραπεία και ευεξία», δήλωσε η ίδια, η οποία ενδιαφερόταν να δημιουργήσει ένα πολυτελές προϊόν που θα μπορούσε να αντιμετωπίσει τη συναισθηματική και σωματική ευεξία των ανθρώπων.

Τα πέντε αρώματα, «Verdant», «Witchy Woo», «Magnetic 70», «Free 00» ( το οποίο π.χ.  μυρίζει απελευθέρωση και αισθησιασμό) και «Georgette», φέρνουν στη μύτη γνωστές νότες, όπως ιταλικό περγαμόντο, άνθος πορτοκαλιού, ξύλο αρκεύθου, λιβάνι και τούρκικο τριαντάφυλλο. Το κάθε μείγμα προορίζεται να προσδώσει μια διαφορετική αίσθηση, ή δύναμη σε αυτόν που το φοράει.

Λέτε ένα ψιτ να ξεμπερδέψουμε;