Όταν μιλάμε για την ανακούφιση από τους πόνους που σχετίζονται από την εργασία σε ένα γραφείο, η μέση μας τείνει να.. μονοπωλεί το ενδιαφέρον. Κι ενώ πράγματι, η συγκεκριμένη περιοχή δέχεται μεγάλη πίεση, το ίδιο μπορεί να ισχύει και για τους γοφούς σας. Ευτυχώς, υπάρχουν μερικές εύκολες ασκήσεις κάμψης ισχίου που θα σας βοηθήσουν, ώστε οι γοφοί σας να χαλαρώσουν και να επανέλθουν στην πρότερη κατάσταση.

Γοφοί χωρίς πόνο με αυτές τις ασκήσεις

Μερικές από τις καλύτερες ασκήσεις για να απελευθερώσετε την ένταση και τον πόνο, περιλαμβάνουν:

Εναλλασσόμενες προβολές προς τα μπροστά

Αυτή η άσκηση όχι μόνο βοηθά στην ενίσχυση της δύναμης του ισχίου αλλά ταυτόχρονα διατείνονται οι καμπτήρες του ισχίου του ποδιού, το γόνατο του οποίο είναι πιο κοντά στο έδαφος, σύμφωνα με τους ειδικούς.

Για να τα καταφέρετε, δείτε το βίντεο.

Γέφυρα

Αυτή η άσκηση είναι ιδιαίτερα δημοφιλής καθώς λειτουργεί ολόκληρη την οπίσθια αλυσίδα σας, τους μυς δηλαδή που υπάρχουν στο πίσω μέρος του σώματός σας. Αυτή η άσκηση θα βοηθήσει στην ενίσχυση της δύναμης του ισχίου ενώ ταυτόχρονα θα διατείνετε τους καμπτήρες του ισχίου, απελευθερώνοντας την ένταση.

Για να τα καταφέρετε, δείτε το βίντεο.

Δυναμική διάταση για τους οπίσθιους μηριαίους

Επειδή οι ιγνυακοί τένοντες εκτελούν διπλό καθήκον, λυγίζοντας τα γόνατα αλλά και επεκτείνοντας τους γοφούς σας, μπορούν να συσσωρεύσουν ένταση αν περνάτε πολλές ώρες καθισμένοι. Για να εκτονώσετε την ένταση, χαλαρώνοντας την συγκεκριμένη μυϊκή ομάδα μπορείτε να δοκιμάσετε αυτήν την δυναμική διάταση.

Για να τα καταφέρετε, δείτε το βίντεο.

Ακολουθήστε το στο Google News
Δείτε επίσης: