Η πιο αποτελεσματική και οικονομική θεραπεία για νεανικό, ξεκούραστο δέρμα είναι ένας ποιοτικός 8ωρος ύπνος. Το διάστημα από τα μεσάνυχτα μέχρι νωρίς το πρωϊ, η δύναμη επανόρθωσης και ανάπλασης του δέρματος κορυφώνεται: Η παραγωγή του κολλαγόνου ενισχύεται και οι φθορές που έχει υποστεί κατά τη διάρκεια της μέρας επιδιορθώνονται. Παράλληλα εντείνεται η απολέπιση και η αναγέννηση των κυττάρων. Για να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο τα πολλαπλά οφέλη του ύπνου, ακολουθούμε συστηματικά μία βραδινή ρουτίνα περιποίησης που ταιριάζει στις ανάγκες της επιδερμίδας μας. Ωστόσο, υπάρχει μία ακόμα μέθοδος που μπορούμε να εισάγουμε στο πρόγραμμά μας η οποία χαλαρώνει τους μύες του προσώπου, βελτιώνει τις ρυτίδες έκφρασης και λειτουργεί σαν φυσικό λίφτινγκ.

Αρωματοθεραπεία προσώπου

Μία – δυο φορές την εβδομάδα εμπλουτίζουμε τη βραδινή ρουτίνα φροντίδας με αυτήν την τεχνική η οποία συνδυάζει τα οφέλη των αιθέριων ελαίων με τα πλεονεκτήματα του μασάζ σε πρόσωπο, λαιμό και ντεκολτέ.

Για τη διαδικασία μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε:

* αποτοξινωτικά έλαια και έλαια θρέψης

* αιθέρια έλαια σε συνδυασμό με έλαιο βάσης ή κρέμας

Η τεχνική εφαρμογής

1. Μετά τον καθαρισμό, εφαρμόζουμε τον ορό και στη συνέχεια την κρέμα νύχτας μας.

2.Περιμένουμε λίγα λεπτά για να απορροφηθεί.

3.Ζεσταίνουμε στις παλάμες μας για μερικά δευτερόλεπτα μερικές σταγόνες από επιλεγμένα έλαια. Μερικά από τα πιο αποτελεσματικά για τον σκοπό που θέλουμε να πετύχουμε είναι τα αιθέρια έλαια λεβάντας, νυχτολούλουδου, δεντρολίβανου, γερανιού, γιασεμιού. Επίσης, το έλαιο από κουρκουμά και ηλίανθου ενυδατώνουν σε βάθος και αποτοξινώνουν τα κύτταρα.
4. Εισπνέουμε βαθιά και ακουμπάμε τις παλάμες στο πρόσωπο.

5.Κάνουμε απαλό μασάζ με κυκλικές, δεξιόστροφες κινήσεις από το κέντρο του προσώπου προς τα έξω.
6. Στη συνέχεια, περνάμε στον λαιμό και με καθοδικές κινήσεις πιέζουμε ελαφρώς τις κλείδες. Η κίνηση θα ενεργοποιήσει τη λέμφο και θα διεγείρει τη διαδικασία αποβολής των τοξινών από τον οργανισμό κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Βοnus: Η μέθοδος προσφέρει μια αίσθηση βαθιάς χαλάρωσης μειώνοντας τα επίπεδα του στρες, το οποίο αφήνει έντονα τα αποτυπώματά του στην όψη μας. Επιπλέον βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου.

Ακολουθήστε το στο Google News