Η άνοδος της Τζένιφερ Λόρενς στον λαμπερό κόσμο του Χόλιγουντ ξεκίνησε πριν από μια δεκαετία. Το 2011, σε ηλικία μόλις 20 ετών, κέρδισε υποψηφιότητα για Οσκαρ α’ γυναικείου ρόλου για την ταινία «Στην καρδιά του χειμώνα» – ένα ομολογουμένως τολμηρό ξεκίνημα σε μια βιομηχανία που θα την «αγκάλιαζε» πολλές φορές ακόμη μέσα σε διάστημα λίγων ετών. Πρωταγωνίστησε στην τετραλογία «Αγώνες πείνας», μια τεράστια εμπορική επιτυχία που την έκανε ευρέως γνωστή παγκοσμίως, συμπρωταγωνίστησε στα reboots των X-Men δίπλα σε καθιερωμένα ονόματα όπως ο Μάικλ Φασμπέντερ και ο Τζέιμς Μακαβόι, ενώ το 2013 κέρδισε το Οσκαρ α’ γυναικείου ρόλου (η δεύτερη νεότερη νικήτρια της κατηγορίας) για τον ρόλο της στην ταινία «Οδηγός αισιοδοξίας». Αλλη μια υποψηφιότητα για Οσκαρ ακολούθησε αμέσως μετά, χάρη στην ταινία «Οδηγός διαπλοκής», και δύο χρόνια αργότερα ήταν υποψήφια για το (πολύ λιγότερο επιτυχημένο σύμφωνα με τους κριτικούς) «Joy».

Ωστόσο, αυτό που έκανε τη Λόρενς να ξεχωρίσει δεν ήταν μόνο η υποκριτική της, αλλά και το γεγονός ότι έδινε την εντύπωση ενός καθημερινού, ιδιόρρυθμου και ταυτόχρονα κουλ κοριτσιού σε μια θάλασσα από πολύ δυναμικές, απρόσιτες διασημότητες. Και καθώς αυξάνονταν οι εισπράξεις και το κασέ της, η Λόρενς έχτιζε επίσης τη δημόσια περσόνα της. Οι φωτογραφίες που την έδειχναν να πίνει ανενόχλητη σε επίσημες εμφανίσεις και οι επαναλαμβανόμενες εξαγγελίες της αγάπης της για την πίτσα έγιναν τελικά εξίσου συνώνυμες με την καριέρα της όσο και το ολοένα και πιο εντυπωσιακό βιογραφικό της.

Τη χρονιά που πέρασε και μετά από ένα μικρό διάλειμμα από τον κινηματογράφο, η Λόρενς πρωταγωνίστησε στην ταινία «Don’t Look Up» μαζί με την αφρόκρεμα του Χόλιγουντ (Λεονάρντο Ντι Κάπριο, Τιμοτέ Σαλαμέ, Μέριλ Στριπ, Κέιτ Μπλάνσετ, Τζόνα Χιλ), υποδυόμενη μια φοιτήτρια Αστρονομίας. Από το 2019 είναι παντρεμένη με τον γκαλερίστα Κουκ Μαρόνι, ενώ περιμένουν το πρώτο τους παιδί.

Μεγαλώνοντας στο Κεντάκι

«Κανείς δεν περίμενε ότι θα γίνω σταρ. Απλά αυτό δεν υπήρχε έστω ως πιθανότητα. Οταν στα 14 μου είπα στους γονείς μου ότι θέλω να μετακομίσω στη Νέα Υόρκη και να γίνω ηθοποιός, προφανώς δεν ήθελαν. Η μητέρα μου πάντα ήθελε να αποτύχω ως ηθοποιός ώστε να γυρίσω πίσω στο σπίτι. Αρχισε όμως να με υποστηρίζει όταν είδε πόσο ευτυχισμένη με κάνει η υποκριτική».

Για το διάλειμμά της από την υποκριτική

«Δεν είχα στη δουλειά μου την ποιότητα που έπρεπε. Πιστεύω ότι όλοι με είχαν βαρεθεί. Ακόμη κι εγώ με είχα βαρεθεί. Ενιωσα ότι είχα φτάσει σε ένα σημείο που οι άνθρωποι δεν ήταν ευχαριστημένοι με την παρουσία μου. Αυτή η αντίληψη με έκανε να σταματήσω να πιστεύω ότι η δουλειά ή η καριέρα μπορούν να φέρουν γαλήνη στην ψυχή μου. Το διάστημα που πέρασα χωρίς να δουλεύω έμαθα καινούργια και πολύ σημαντικά πράγματα. Δεν θέλω να προχωρήσω σε λεπτομέρειες, αλλά ήταν πραγματικά υπέροχα».

Η πρωινή της ρουτίνα

«Ξεκινάει με καφέ. Μετά πλένω τα δόντια μου, βάζω αντηλιακή με ψευδάργυρο, απλώνω λίγο κονσίλερ, βγάζω τον σκύλο βόλτα και επιστρέφοντας κάνω ντους. Στη συνέχεια απλά βλέπω ειδήσεις και φωνάζω στην τηλεόραση. Εύχομαι να μπορούσαν να με ακούσουν».

Για την περιποίηση του δέρματός της

«Εχω πραγματικά πολύ ξηρό δέρμα, επομένως χρησιμοποιώ πάντα κρέμα νυκτός και φροντίζω να εφαρμόζω συχνά παχύρευστες μάσκες ομορφιάς».

Η σχέση της με το μακιγιάζ

«Αν δεν έχω κάποια επίσημη εμφάνιση, συνήθως δεν φοράω μέικ απ. Από τη στιγμή που συχνά μου κάνουν επαγγελματικό μακιγιάζ, προτιμώ να μην ακουμπάω η ίδια το πρόσωπό μου. Πάντως δεν έχω μάθει το παραμικρό από τους επαγγελματίες makeup artists!».

Για το styling των μαλλιών της

«Τα φυσικά μαλλιά μου είναι μπούκλες, οπότε τα μισώ. Προτιμώ να τα ισιώνω με πιστολάκι».

Για τη fitness προσέγγισή της

«Δεν είμαι αυστηρή με τη διατροφή μου. Αν θέλω να φάω ένα κομμάτι πίτσα, θα το φάω. Φροντίζω ωστόσο να γυμνάζομαι συχνά. Για εμένα είναι πιο εύκολο να προσπαθήσω να γυμναστώ περισσότερο, παρά να φάω λιγότερο».

Το τραύμα από τη διαρροή γυμνών φωτογραφιών της

«Θα προτιμούσα ξεκάθαρα να είχαν διαρρήξει το σπίτι μου. Αυτό είναι το τόσο τρομακτικό με τις ηλεκτρονικές συσκευές. Εχω αποκτήσει τεράστιο φόβο για το κινητό και τον υπολογιστή μου. Ο οποιοσδήποτε μπορεί να δει οποτεδήποτε το γυμνό μου σώμα χωρίς τη συγκατάθεσή μου. Το τραύμα μου θα υπάρχει για πάντα».

Για την εγκυμοσύνη της

«Κάθε κύτταρο στο σώμα μου θέλει να προστατεύσει την ιδιωτικότητα του παιδιού μου για όλη του τη ζωή, όσο πιο πολύ μπορώ. Δεν θέλω κανένας να νιώσει ότι μπορεί να εισβάλει στην ύπαρξή του».

Για τον γάμο της

«Πραγματικά απολαμβάνω να πηγαίνω στο μανάβικο με τον σύζυγό μου. Δεν ξέρω γιατί αυτό με γεμίζει με τέτοια χαρά. Ισως τα ψώνια στο μπακάλικο να είναι μια μεταφορά για τον γάμο, σαν να λες ότι “ΟΚ, έχουμε τη λίστα με τα πράγματα που χρειαζόμαστε, ας συνεργαστούμε για να τη φτιάξουμε”».

Η φιλοσοφία της στη ζωή

«Εχω μάθει ότι δεν μπορείς να έχεις προσδοκίες στη ζωή. Ποτέ δεν ξέρεις τι πρόκειται να γίνει».

Η απάντησή της στην κριτική που είχε λάβει για τις ενδυματολογικές της επιλογές

«Η υπερβολική αντίδραση για όλα όσα λέει ή κάνει κάποιος, η δημιουργία διαμάχης για ανόητα πράγματα που δεν βλάπτουν κανέναν, όπως το τι επιλέγω να φορέσω ή να μη φορέσω, δεν μας βοηθάει να πάμε μπροστά. Δημιουργεί ανόητους περισπασμούς από πραγματικά ζητήματα. Κρατήστε αυτό: Ο,τι με δείτε να φοράω είναι επιλογή μου. Και αν θέλω να κρυώσω επιλέγοντας ένα αμάνικο φόρεμα ενώ έχει χαμηλές θερμοκρασίες, αυτό είναι επίσης επιλογή μου!».