Tο pilates αποτελεί μια από τις πιο διάσημες μεθόδους εναλλακτικής άσκησης στον σύγχρονο δυτικό κόσμο με πολυάριθμους φανατικούς οπαδούς. Είτε είστε ήδη οπαδός του είτε σκοπεύετε να ξεκινήσετε, διαβάστε όλα όσα πρέπει να ξέρετε και αναβαθμίστε την καθημερινότητά σας.

Ο Joseph Pilates θέλησε να δημιουργήσει ένα πρόγραμμα ενδυνάμωσης του ανθρώπινου σώματος που να αποσκοπεί και στην ενίσχυση του οργανισμού. Συνδύασε, λοιπόν, την άσκηση με την πνευματική συγκέντρωση αλλά και τη ρύθμιση της αναπνοής ώστε να είναι πιο αποτελεσματική. Ας δούμε όμως κάποια από τα οφέλη της μεθόδου που ίσως δεν γνωρίζουμε.

Σμιλευμένοι κοιλιακοί

Πολλές φορές ακούγεται ότι πρόκειται για πολύ ήπια μορφής άσκηση που γίνεται βαρετή. Αντιθέτως, πρόκειται για μια υψηλής δυναμικής άσκηση, η οποία έχει επίπεδα και προσαρμόζεται ανάλογα στις ανάγκες του κάθε ασκούμενου.

Και πράγματι η μέθοδος μπορεί να δημιουργήσει τέλειους κοιλιακούς και να σμιλεύσει όλο το σώμα. Η ποικιλία των ασκήσεων, οι οποίες πάντα στηρίζονται στις βασικές ασκήσεις της μεθόδου, είναι πολύ μεγάλη και αυτό τελικά βοηθάει στο να μην πλήξουμε.

Χάνουμε κιλά

Ο συνδυασμός άσκησης pilates και ο σωστός τρόπος διατροφής μπορεί όχι μόνο να βελτιώσει αισθητά την εικόνα μας και να αναζωογονήσει τον οργανισμό μας, αλλά και να οδηγήσει στην απώλεια βάρους σταδιακά. Επιτυγχάνεται σύσφιγξη του σώματος αλλά και απώλεια πόντων.

Καλύτερη διάθεση

Η αναπνοή, μια από τις βασικές αρχές της μεθόδου, χαλαρώνει το μυαλό και το σώμα, βοηθάει στην αυτοσυγκέντρωση και αποσπά την προσοχή μας από οτιδήποτε μας απασχολεί. Με τον κατάλληλο τρόπο εισπνοής και εκπνοής αέρα επιτυγχάνουμε πληρέστερη οξυγόνωση του οργανισμού με αποτέλεσμα να έχουμε ευεξία και καλή διάθεση.

Η ρουτίνα pilates για να βρείτε την φόρμα σας

Ακολουθήστε το στο Google News
Δείτε επίσης: