Αυξάνει κατακόρυφα τον μεταβολικό ρυθμό, πολλαπλασιάζει γεωμετρικά τις καύσεις, βελτιώνει γρήγορα τη φυσική κατάσταση, φτιάχνει αθλητική κορμοστασιά και γραμμωμένο σώμα σε χρόνο-ρεκόρ. Ο λόγος για τη High Intensity Interval Training, σε συντομογραφία ΗΙΙΤ, δηλαδή Υψηλής Εντασης Διαλείπουσα (ή διαλειμματική) Προπόνηση.

Γιατί να επιλέξουμε την HIIT 

Με προπόνηση 20-30 λεπτών 2-3 φορές την εβδομάδα, πετυχαίνετε εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Πληρότητα εκγύμνασης: Ενεργοποιείτε σε υψηλότερο επίπεδο την καρδιά, τα αγγεία, το αναπνευστικό και το μυϊκό σύστημα – δεν αφήνετε τίποτε αγύμναστο.

Ισχυρό αγχολυτικό: Η HIIT αυξάνει την ενδογενή παραγωγή κανναβινοειδών του εγκεφάλου, ουσιών που βελτιώνουν την ψυχική διάθεση – ανεβάζετε την ψυχολογία σας, εκτονώνετε το στρες, αισθάνεστε όμορφα.

Μεγιστοποίηση προπονητικών καύσεων: Κατά τη διάρκεια της προπόνησης καίτε πιο πολλές θερμίδες ανά λεπτό συγκριτικά με τα συμβατικά προγράμματα – έως και 10 φορές περισσότερες.

Αύξηση ημερήσιου μεταβολικού ρυθμού: Οι καύσεις παραμένουν αυξημένες για αρκετές ώρες μετά την προπόνηση – καίτε πιο πολλές θερμίδες και λίπος 24 ώρες το 24ωρο, ακόμη και όταν αναπαύεστε.

Εξοικονόμηση χρόνου: 20 λεπτά ΗΙΙΤ ισοδυναμούν με 60-90 λεπτά οποιουδήποτε άλλου καρδιοαναπνευστικού προγράμματος χαμηλής έντασης – δεν σπαταλάτε τον χρόνο σας.

Εγγυημένη αποδοτικότητα: Βελτιώνετε την καρδιοαναπνευστική αντοχή, διατηρείτε τη μυϊκή μάζα, χάνετε ταχύτερα λίπος – σε συνδυασμό με σωστή διατροφή και υγιεινό τρόπο ζωής, γίνεστε «fit» σε χρόνο-ρεκόρ.

Κάψτε θερμίδες σε μόλις δέκα λεπτά

Αφιερώστε μόλις δέκα λεπτά στην ακόλουθη προπόνηση που είναι γεμάτη με βασικές ασκήσεις, γρήγορες κινήσεις και ενεργά διαλείμματα.

Ακολουθήστε το στο Google News
Δείτε επίσης: