H θάλασσα, αλλά και το νερό γενικά αποτελεί, ως γνωστόν, το τέλειο περιβάλλον για αποτελεσματική και ευχάριστη άσκηση. H αντίσταση που προσφέρει είναι ιδανική για τη μυϊκή τόνωση όλου του σώματος, ενώ ταυτόχρονα κάνει ένα είδος μασάζ στα μέρη που κινούνται σε κάθε άσκηση. Tο νερό είναι κατάλληλο για όλους τους ανθρώπους, ανεξαρτήτως φύλου, ηλικίας ή φυσικής κατάστασης, γιατί αφενός μεν υποστηρίζει όλο το σώμα, αφετέρου δε κάθε άσκηση μπορεί να γίνει με διαφορετική ένταση. Kι αυτό συμβαίνει διότι, όσο πιο γρήγορα κάνετε μια κίνηση, τόσο μεγαλύτερη αντίσταση έχετε από το νερό, και επομένως τόσο πιο δύσκολη γίνεται – αντίστοιχα, όσο πιο αργά την κάνετε, τόσο ευκολότερη είναι η εκτέλεσή της. Άρα, εσείς μπορείτε να διαλέξετε το βαθμό έντασης του προγράμματός σας. Eμείς έχουμε επιλέξει για σας 5 ασκήσεις στα ρηχά και 5 στα βαθιά, που μπορείτε να τις κάνετε όλες μαζί ή και ξεχωριστά και δεν θα χρειαστείτε περισσότερο από 12-14 λεπτά. Tονωθείτε λοιπόν με ασφάλεια αλλά και αποδοτικότητα στη δροσιά του νερού (θάλασσα ή πισίνα), χωρίς να νιώθετε τον ιδρώτα ή την κούραση.

Ακολουθήστε το στο Google News