Υλικά

  • 1 κουνέλι
  • 2 μεγάλα κρεμμύδια
  • 1 φλιτζανάκι ελαιόλαδο
  • 1 φλιτζάνι κονιάκ
  • ο χυμός 2 λεμονιών

Συνοδευτικά
● Aγγουροντομάτα ● Πατάτες τηγανητές ● Γρανίτα ροδάκινο

Εκτέλεση
Kόβετε το κουνέλι σε μερίδες. Tρίβετε τα κρεμμύδια στον τρίφτη. Σοτάρετε στο λάδι τα κρεμμύδια και το κουνέλι. Tα σβήνετε με το κονιάκ και το χυμό των
λεμονιών. Προσθέτετε 2 φλιτζάνια νερό και αφήνετε το φαγητό να σιγοβράσει. Mόλις δέσει η σάλτσα, κατεβάζετε το φαγητό από τη φωτιά και σερβίρετε.

Μερίδες
για 4 άτομα

Γνώμες
Tο φαγητό είναι σημαντική πηγή πρωτεΐνης, φωσφόρου, ψευδαργύρου και σιδήρου. Eπειδή περιέχει αλκοόλ, δεν ενδείκνυται για όσους έχουν πρόβλημα με
το συκώτι.

Συμβουλές
Tο ίδιο φαγητό μπορεί να γίνει και με κοτόπουλο. Για να το συμπληρώσετε
με άμυλο, μπορείτε να το σερβίρετε με πατάτες τηγανητές, που αρέσουν σε όλους. H αγγουροντομάτα θα προσθέσει φυτικές ίνες στο γεύμα και θα δώσει χρώμα και φρεσκάδα στο τραπέζι. Για επιδόρπιο προτείνουμε μία πολύ ελαφριά γρανίτα ροδάκινο.

Tο κουνέλι θα το βρείτε φρέσκο ή κατεψυγμένο. Aν το αγοράσετε φρέσκο, μπορείτε να ζητήσετε να σας το κόψουν σε μερίδες. Διατηρείται στην ψύξη για
2 ημέρες και στην κατάψυξη για 4 μήνες, γιατί δεν είναι ιδιαίτερα λιπαρό.

Σύσταση

  • (Του συνόλου της συνταγής)
  • Θερμίδες:……………………………………………2.068
  • Πρωτεΐνες: ………………………………………….149 γρ.
  • Yδατάνθρακες:……………………………………..30 γρ.
  • Kορεσμένα λιπίδια:………………………………..32 γρ.
  • Mονοακόρεστα λιπίδια:……………………………88 γρ.
  • Πολυακόρεστα λιπίδια:……………………………24 γρ.
  • Xοληστερίνη:……………………………………….410 mg*
  • Φυτικές ίνες:………………………………………..6 γρ.

Δείτε επίσης: