Βγάλτε τα ρούχα της δουλειάς και φορέστε κάτι ελαφρύ και άνετο. Ένα φαρδύ παντελόνι και ένα βαμβακερό μπλουζάκι είναι τα πιο κατάλληλα ρούχα για το μασάζ που θα ακολουθήσει. Αφού κάνετε και οι δύο ένα ζεστό χαλαρωτικό ποδόλουτρο (το επιβάλλει η παράδοση να πλένονται τα πόδια πριν το μασάζ), πάρτε μερικές βαθιές αναπνοές, κοιτάζοντας ο ένας τον άλλο για να επέλθει ακόμα μεγαλύτερη χαλάρωση. Μόλις νιώσετε έτοιμοι να προχωρήσετε στις ασκήσεις, ξεκινήστε, και μόλις ολοκληρώσετε τη σειρά, αλλάξτε θέση με τον παρτενέρ σας.


Η μεγάλη του ομοιότητα με τη γιόγκα εντοπίζεται στο ότι εκτός από τις μαλάξεις και τις πιέσεις σε διάφορα σημεία του σώματος, πολλές από τις ασκήσεις του τάι μασάζ περιλαμβάνουν κινήσεις μεγάλης εμβέλειας, που αποσκοπούν στη διάταση διάφορων μυών και αποτελούν απομίμηση στάσεων της γιόγκα.
Το ταϊλανδέζικο μασάζ συμβάλλει στην καλύτερη στάση του σώματος, προσφέρει ευλυγισία, ενώ αγαπιέται ολοένα και περισσότερο από το δυτικό κόσμο, γιατί αποτελεί πηγή εξαιρετικής χαλάρωσης και για τους δύο παρτενέρ.

Δείτε επίσης: