Τα μαθήματα γιόγκα γίνονται συνήθως σε μια αίθουσα ή στην εξοχή, παραμένουν όμως ασκήσεις εδάφους. Ένα από τα πλέον διαδεδομένα είδη της ωστόσο, η aqua yoga, χρησιμοποιεί το υδάτινο περιβάλλον της πισίνας και προτείνει, στους λουόμενους πλέον ασκούμενους, μια σειρά από κλασικές στάσεις της γιόγκα. Όταν αυτές γίνονται μέσα στο νερό, το σώμα προστατεύεται, καθώς το υγρό στοιχείο λειτουργεί ως ασπίδα απέναντι σε τραυματισμούς, οι κινήσεις γίνονται ομαλότερες και το σώμα ισορροπεί ευκολότερα. Υπάρχουν όμως και άλλα οφέλη. Η aqua yoga έχει άμεση αγχολυτική δράση, βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος, τη λειτουργία του αναπνευστικού, τα πεπτικά προβλήματα, τα προβλήματα μέσης και τις ημικρανίες. Επίσης, αυξάνει τη δύναμη και την ευκαμψία, ενώ είναι ιδανική για όσους υποφέρουν από αυχενικούς πόνους και από προβλήματα σε σπονδύλους ή γόνατα.

Δείτε επίσης: