Ήρθε η εποχή της θάλασσας και η ώρα να βγάλουμε το σώμα μας στην παραλία σε κοινή θέα και μαντέψτε τι γίνεται; Συνωστισμός στα γυμναστήρια και στους διαιτολόγους ! Στόχος ; Η άμεση απώλεια κιλών , η σύσφιξη, κλπ…


Πως θα γίνει αυτό όμως; Πως θα γίνει να χάσουμε 5-10 κιλά σε 1 μήνα ή και λιγότερο που είναι το ζητούμενο στις περισσότερες περιπτώσεις;


Δυστυχώς ΔΕΝ θα γίνει, και ειλικρινά θα σας πρότεινα να μη το απαιτείτε ή έστω να μην το ζητάτε καν από τους επαγγελματίες του χώρου της άσκησης και της διατροφής που απευθύνεστε.


Η φυσιολογική απώλεια κιλών (λίπους καλύτερα ) που μπορεί να γίνει με υγιή και ασφαλή τρόπο και χωρίς επιπτώσεις ή μετέπειτα επαναπρόσληψη του βάρους, δεν είναι περισσότερη από 4-5 κιλά το μήνα.


Αυτό που μπορεί όμως να γίνει σε 1 μήνα , είναι να χάσετε όντως 2-5 κιλά λίπους, ανάλογα με τη συχνότητα και την ένταση της άσκησης και τη διατροφή (όχι βάρους , που μπορεί να περιέχει και πολύτιμο μυϊκό ιστό) και να ενισχύσετε μυϊκά το σώμα σας , ώστε να πετύχετε και τόνωση / σύσφιξη και ένα αίσθημα ευεξίας και βελτίωση της φυσικής σας κατάστασης.


Παράλληλα θα ενισχυθεί ο βασικός μεταβολισμός σας (άρα θα καίτε και περισσότερες θερμίδες σε κατάσταση ηρεμίας) , ενώ έχετε προετοιμάσει το σώμα σας για την αυξημένη σωματική δραστηριότητα που αναμένεται να έχει το καλοκαίρι.



Βάζετε δε τις βάσεις για τη συνέχιση (το καλοκαίρι αλλά και αμέσως μετά) ενός τρόπου ζωής που περιλαμβάνει την άσκηση. Δείτε το λοιπόν έτσι και μην περιμένετε απίστευτα θαύματα . Όλα αυτά δεν τα λέω χωρίς λόγο, διότι 20 χρόνια σαν επαγγελματίας στο χώρο των γυμναστηρίων και των πάσης φύσεως αθλητικών κέντρων δεν παύω να τα αντιμετωπίζω κάθε χρόνο. Εκτός από την απώλεια κιλών, θα έχετε πολλά οφέλη στην ψυχική και σωματική υγεία σας.



Καλή συνέχεια με υγεία, ευεξία και πολλή δύναμη σε όλα !